2. septembra 2012

Liebster Blog Award

Menovali ma dve baby, pričom kým som sa k tomuto dostala,  jedna príspevok zmazala, takže neviem, čo to tam bolo, ani čo mám spraviť. Takže napíšem len o jednom ocenení.


Keďže máloktorá z tých, ktoré sledujem, je na to tak zle, že je pod určenú hranicu ako ja, alebo už dostali ocenenie od inej, trvalo trocha dlhšie niekoho vybrať.

Podmienky tohto ocenenia sú:
  • poďakovať osobe, ktorá ocenenie udelila
  • odkázať späť na osobu, ktorá ocenenie udelila
  • navrhnúť ďalších 5 blogov na ocenenie s menej ako 200 čitateľov
  • informovať blogerky o nominácii
  • umiestniť ocenenie na blog
Takže touto cestou ďakujem Luci z Lover of Accessories za ocenenie a aj za milé slová, ktoré k mojej nominácii napísala.

Po napísaní príspevku hodím na bočný panel obrázok s týmto tu, ako aj napíšem nominovaným.

A ktoré to vlastne sú?
Mateja & Mateja sú dve kamarátky s rovnakým menom zo Slovinska. Neviem čím to je, ale všetky tieto slovinské a chorvátske baby sú také šikovné na nechty. Nie sú jediné, ktoré od nich sledujem. Navyše používajú vo väčšine prípadov rovnaké značky ako my :-) A ako ste si možno všimli, zapojila som sa do ich challange.

Na ďalšiu Mateju som narazila až vďaka challange, ale hneď ma dostala. Má ako ja jeden blog o beauty (ako inak o nechtoch .-o) a jeden o handmade.

Nesmie tu chýbať ani Vierka bývajúca kúsok odo mňa :-) Keby som to v jej veku vedela tak, ako ona, bola by som rada. Škoda, že som s tým začala až na staré kolená :-) Je to milá a šikovná baba, u ktorej narazíte na pekné farebné líčenia rôznych zaujímavých kombinácií.

Gilmorku Rory zatiaľ sledujem ako tichý pozorovateľ cez Bloglovin´, ale tak snáď aj to sa ráta. Najviac ma zaujali pochopiteľne nechty a dúfam, že keď sa viac rozbehne, že ich ešte veľa pribudne.

Na záver pridávam takmer pravidelne komentujúcu VeVe. K tej som sa pridala len nedávno cez Bloglovin´ale asi jej dám aj GFC. Priznám sa, aj keď to bude znieť neviem ako divne, dostali ma jej oči, kré parádne vyniknú pri jej líčeniach.

Peknú nedeľu prajem!

13 komentárov:

  1. Ďakujem za nomináciu! Aj za to pekné, čo si o mne napísala :) V priebehu týždňa sa do tohto príspevku pustím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratuluju k ocenění! Zasloužíš si ho!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne. och aj ty máš blog, čo som bola slepá, keď som si ťa nevšimla? :-( ale už som to napravila

      Odstrániť
  3. Jej, dakujem velmi pekne, naozaj si ma potesila! Uz som napisala aj svoje nominacie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Některé slečny vůbec neznám, takže se mrknu:-) Nových zajímavých blogů není nikdy dost:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Četla jsem, že jsi mě ocenila, ale stále jsem nemohla najít tvůj blog až teď konečně se mi to podařilo. Tak moc děkuji a hned si tě jdu k článku také připsat :).

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.