1. septembra 2012

Mateja Nail Challenge: 1/1 Antique

Tak a je to tu. Dnes prvý diel, prvej časti. Starožitný, starý... Pre stvárnenie tejto témy som si vybrala niečo, čo pre mňa reprezentuje slovo starý, a to patinu. Mne osobne sa veľmi páči provensálsky štýl, ktorý je plný patiny a ilustračný obrázok som si vybrala práve takýto.

zdroj
Nechty som nalakovala spodnou vrstvou a po zaschnutí som hubkou nanášala vrchnú vrstvu. Len tak, hociako :-) Aby vznikol efekt. Pôvodný zámer bol spraviť popraskané nechty, ale bohužiaľ biela farba mi praská len v jednom smere, nie v oboch. Tak som praskací lak použila na tú hubku a miestami aj popraskal. Na záver som nechty prelakovala zmatňujúcim vrchným lakom, lebo lesk patine veľmi nepristane :-)

Použité laky:
  • GOSH Nail Lacquer, 596 Miss Mole
  • Essence Nail Art Cracking Top Coat, 02 Crack Me! White
  • Miss Sporty Check Matte
Druhý diel bude 5.9. , téma ultra moderný. Pôvodný článok tu.


Ďalej sa zapojili:

29 komentárov:

  1. Si opravdu moc šikovná, obdivuji tě. Neplatí to pouze pro tento výtvor, všechno máš úžasný a jsi moc hezká :))
    Zuzka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. joj, až sa červenám :-D ďakujem za poklonu :-) som rada, že sa ti moje výtvory páčia

      Odstrániť
  2. perfektní nápad! to by mě asi nenapadlo.. krása:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jej, to sa ti podarilo... fakt to vyzera starozitne :-). Nie je to sice moj styl, ale napriek tomu to vyzera fakt dost dobre na to, co to ma znazornovat ;-).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka :-) takéto tematické záležitosti sú niekedy sranda znázorniť, toto sú ešte celkom fajn témy, takže sa to dá. ono to nevyzerá zle, dá sa to nosiť aj normálne, nikto sa zatiaľ nezľakol :-D len vyzerajú tak...hmmm...staro? :-D fakt super patina :-o

      Odstrániť
  4. nice design! I think it would be fun if everybody who joins this challenge would follow eachother to check up on eachoters designs!
    So im following you

    xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you! I´ve followed other guys by bloglovin, but they have great blogs, I´ll maybe start follow by GFC, too. And now I follow you :-)

      Odstrániť
  5. This is a great idea! I love how simple it is, mine was so complicated, at least for me -.- Feel free to check it out! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. thank you! your is good, too. it´s similar to mine but you have that symbols :-)

      Odstrániť
  6. This is gorgeous :) Love the inspiration and your take on it, clever use of the technique.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Oh, wow. Very creative! I like it a lot.

    xo Deja
    Deja Zu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you so much! I´m looking forward for your make-up looks by this topics!

      Odstrániť
  8. It looks really great =). And I love this piece of furniture =).
    I have to try sponging crackle nail polish. I hope I'l get a nice effect =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) thank you o much! I love this furniture, too. So I choose this as model :-)

      Odstrániť
  9. Wow,looks so good,well done!Great effect:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. You did an AMAZING job :)
    Im a new subscriber btw :)
    You have a really lovely blog :)
    hugs

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oh, thank you. I´m glad you like my blog :-) Have a nice day!

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.