5. septembra 2012

Mateja Nail Challenge: 1/2 Ultra Modern

Ako predlohu k tejto téme som si vybrala niečo, čo je pre mňa ultra moderné. Presklené krabicové domy by sa mi asi kreslili dosť zle, tak som si vybrala druhú možnosť. Čierna a červená v tom je ako základ. Ako som napísala v predchádzajúcom diely, mám rada štýl provensálsky. Iritujú ma kovové červené kuchynské linky, čierne spálne alebo kombinácia oboch farieb, všetko dané do niečoho, čo je pre mňa neosobné a chladné, len nie útulné. Rovné, hladké, obdĺžnikové... Ja tomu hovorím, že sú to vesmírne domy s vesmírnym interiérom. Ako ste asi pochopili, že náš dom v tomto štýle teda rozhodne nie je :-)
Inak ešte k pridaným ilustračným obrázkom. Keď som sa pre niečo rozhodla, tak som to hneď hodila do googlu rovno s názvom témy, či je k tomu nejaký obrázok a hľa, našla som aj pre toto. Dokonca sa to volá "ultra modern pattern" :-)
zdroj
Použité laky:
  • GOSH Nail Lacquer, 596 Miss Mole
  • GOSH Nail Lacquer, 595 Miss Sweety
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 109
  • Rimmel 60 Seconds, 800 Blackout
  • Essence, 35 Movie Star
  • Ados Nail Art, 8

Tretí diel bude 9.9. , téma futuristický. Pôvodný článok tu.


Ďalej sa zapojili:
Mateji ustvarjata
Purple Glitters
Mimi's Vanity Box
Nailing Nail Art
All Stars Could Be Brighter
Moonchild
Taya (Starts later)
Beauty By Shortylegs
Deja (A bit differently)
Imagination In Colour
Krystalmer
Colourful Bottle
Nail Crazy
The Nail Buff
Gin Shivers
Ina - Hysteria of Decay
aydii* - Girl With Pink Lipstick*
Nails By Tinks
Natalsie - Cats-n-nails
Beautiful Living blog
Manicura de Fantasia (Starts later)

Pekný deň!

29 komentárov:

  1. waw,vyzera to super,pripominas mi moje mladi, ked aj mna bavilo prplat sa s nechtami,teraz sa mi taaaak nechce,ale popozeram si tvoje prispevky si sikovna :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! no ja tiež už nie som najmladšia, ale hrozne ma to baví :-) nechty sú moja závislosť :-D

      Odstrániť
  2. páni!!! nádhera!!! urcite to bola piplacka ale vysledok je dokonaly... dufam ze ti taketo nechtiky aj dlhov vydrzia lebo bola by ich skoda odlakovat ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a na tom provensalskom style sa zhodneme :)

      Odstrániť
    2. to tak zložito vyzerajú? :-O nie, bola to pohodička, len krížom-krážom čiary :-) no do 9.9. snáď vydržia :-)
      ďakujem za pochvalu ;-) som rada, že sa páčia

      Odstrániť
  3. This is so nice,it looks really good and such a cool idea!I love it!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wow, teda Suzi, mně spadla brada! Tohle je fakt hodně povedené:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) ďakujem! takže žeby sa mi opäť podarilo vystihnúť tému? ;-) och, aj keby nie, teším sa moc z toho, že sa páčia. aspoň viem, že mám pokračovať ďalej :-)

      Odstrániť
  5. Suzi, tak toto sa ti teda podarilo!! Naaadherne!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. wow, stunning! It looks just perfect! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. I will never understand. HOW can you do that??! It's stunning!

    xo Deja
    Deja Zu

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jej, tak tebe sa tie nechty daria coraz lepsie a lepsie! No toto je uplne krasne, obdivujem ta, ako to nepokazis, hoci je tam kopa tazkych miest - prezrad tajomstvo tvojho uspechu :-).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. náhoda? šťastie? priznávam sa, mali byť bez tých strieborných čiarok, tam je skryté tajomstvo :-D ale nie, hlavným tajomstvom je kľud a pokoj.

      Odstrániť
  9. It looks really beautiful! I like what you created on your nails =)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. This is SO pretty :D I love all the colors and the glitter :)
    Good job sweetie :)
    hugs

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Such detailed mani, beautiful <3

    OdpovedaťOdstrániť
  12. awh WAUWWWW! I really love your design!
    the glitter stripes really create a beautifull effect
    and the colors youve used are great together!
    Xxx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oh, thank you so much! I´m glad you like it :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.