9. septembra 2012

Mateja Nail Challenge: 1/3 Futuristic

Pôvodný zámer mal byť robot z Futuramy :-) Teraz neviem, čo bolo horšie. Ako vyzeral, alebo to, že nezapadal do šablóny? :-) Predchádzajúce dve témy boli spracované ako vzory. No môžem dať teraz robota? Nie, toho si nechám na inokedy.

A tak premýšľam, čo znamená pre mňa "futuristic". A naraz mám pred očami haky - baky, špirály, hexagóny, vesmír... Water marble!

Otvorila som google a našla obrázok k tomu, pre čo som sa rozhodla.

zdroj
Použité laky:
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 113
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 144
  • Nail Paint by Barry M, 244 Hologram
Vopred sa ospravedlňujem za modré prsty, ale dostať tmavomodrú z kože mi trvá celú večnosť a väčšinou neúspešne. A v okolí kožičky ani nehovorím. Verzia bez efektového laku bude na Facebooku.

 
Tretí diel bude 11.9. , téma najobľúbenejšia pieseň. Pôvodný článok tu.


Ďalej sa zapojili:
Mateji ustvarjata
Purple Glitters
Mimi's Vanity Box
Nailing Nail Art
All Stars Could Be Brighter
Moonchild
Taya (Starts later)
Beauty By Shortylegs
Deja (A bit differently)
Imagination In Colour
Krystalmer
Colourful Bottle
Nail Crazy
The Nail Buff
Gin Shivers
Ina - Hysteria of Decay
aydii* - Girl With Pink Lipstick*
Nails By Tinks
Natalsie - Cats-n-nails
Beautiful Living blog
Manicura de Fantasia (Starts later)

Krásnu nedeľu prajem!

24 komentárov:

  1. Tu modru na prstoch som si ani nevsimla :-). Mne inak ten vzor pripomina cestu zasnezenou krajinou v snehovej burke... ani neviem preco, ale takto sa mi to paci este viac :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nooo, veru keď sa tak na to zahľadím, začínam to tam vidieť aj ja :-) taký futuristický Martin Benka :-D ďakujem!

      Odstrániť
  2. jééj, veľmi pekné. Túto metódu som na sebe ešte neskúšala, neviem, či by to pekne ukázalo na krátkych nechtoch. Páči sa mi ale celá táto challange :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. robila som sestre na krátkych a nebolo to až také zlé :-)
      http://www.beautybysuzi.blogspot.sk/2012/04/water-marble-na-mojej-sestre.html

      a vďaka! uvidíme, ako bude pokračovať druhý diel, to už bude asi trocha náročnejšie :-)

      Odstrániť
  3. ow wauww! it looks exactly like the picture
    really beautifull, well done
    x

    OdpovedaťOdstrániť
  4. very nice!!! you captured the inspiration perfectly!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Great! It looks just like the picture :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. thank you! this is sooo great challange!

      Odstrániť
  6. omg, wish i could do water marble like yours, it's awesome *.*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oh, thanks! I´m so happy you like it :)

      Odstrániť
  7. There is really just one word to describe this look.... BEAUTIFUL :)
    I love this mani so much :)
    I love the colors and everything :)
    hugs

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásné, ty třpytky tomu dodaly šmrnc :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, troška to oživili :-) ďakujem :-)

      Odstrániť
  9. I love how this WM turned out =). Just like in the picture =)

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.