11. septembra 2012

Mateja Nail Challenge: 2/1 Favourite Song

Ťažko povedať, ktorý je najobľúbenejší, pretože ich je niekoľko. Ja viem, že to nie je možné, že naj môže byť len jeden... Dohodnime sa, že v dvoch prípadoch bude slovo "favourite" preložené ako obľúbený a v jednom prípade bude aj to naj :-)

Mala som zoznam niekoľkých, lenže keď to chcem nejako vytvoriť, malo by sa mi to dať hlavne vytvoriť. Keďže ste si už asi všimli, že som pedant nechcem to flákať, tak niektoré pesničky zo zoznamu vypadli. Potom pozerám na obrázky a poznámky k ďalším dvom témam a vyradila som ďalšiu, ktorá bola dosť silná favoritka. Nezapadá mi tam. Ďalším dôvodom bolo, že som chystala samostatný príspevok súvisiaci s touto pesničkou.  Navyše, keď som prvý diel stvárňovala ako vzory, toto by mohlo mať tiež nejaký koncept. A tak som si vybrala Umbrellu od Rihanny.
Okrem toho, že som sa cez ňu akosi zbláznila do RiRi, som s ňou dosiahla môj úplne prvý úspech v LIPS na X-Boxe a dostala sa do prvej 50-tky :-D Do tretice, dáždnik sa bude fajn kresliť a dá sa spraviť na bielom pozadí, čo potrebujem.

Prepáčte, že sa toľko na úvod vždy rozpisujem, ja len chcem, aby ste vedeli, ako som sa k tomu dopracovala :-) Dosť kecov a idú obrázky. Fotka je moja vlastná. Fotila som ju ja, bola som v prvom rade :-D
Rihanna - Good Girl Gone Bad Tour, NTC Bratislava 27.11.2007
Použité laky:
  • Gabriella Salvete White Special
  • Jollie France Nail Enamel, 76
  • Essence Quick & Dry, 79 Viva la Green
  • Essence Quick & Dry, 53 You Belong To Me
  • Essence Quick & Dry, 46 Wake Me Up!
  • Essence LE Snow White, 04 Happy
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 130
  • Magic Visage, 9 (čierny)
  • Ados Nail Art, strieborný

Tretí diel bude 15.9. , téma najobľúbenejšia kniha. Pôvodný článok tu.


Ďalej sa zapojili:
Mateji ustvarjata
Purple Glitters
Mimi's Vanity Box
Nailing Nail Art
All Stars Could Be Brighter
Moonchild
Taya (Starts later)
Beauty By Shortylegs
Deja (A bit differently)
Imagination In Colour
Krystalmer
Colourful Bottle
Nail Crazy
The Nail Buff
Gin Shivers
Ina - Hysteria of Decay
aydii* - Girl With Pink Lipstick*
Nails By Tinks
Natalsie - Cats-n-nails
Beautiful Living blog
Manicura de Fantasia (Starts later)

Pekný deň!

20 komentárov:

  1. I love that song,such a nice looking mani,well done:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aww, this looks so awesome! Glittery umbrellas, so rad :)

    xo Deja
    Deja Zu

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Very Pretty manicure =). I love it!
    I love this challenge it just shows how different we are, but all really talented in decorating our nails =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you! I think this, too. I agree with every word :-)

      Odstrániť
  4. Umbrellu mám taky ráda a ty deštníčky jsou super nápad:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. hehe, vďaka, ja si myslím, že sa mi toto moc nepodarilo :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aaaw how adorable :) I love this :)
    Great song but even greater nail art :)
    hugs

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tiez mam velmi rada tu pesnicku a nechtiky su ozaj vydarene! :) ako sa hovori "so cute" ! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hehe,vďaka :) ako sa hovorí, I´m so glad! ;)

      Odstrániť
  8. I nominated you for the Liebster award! Use the link to learn more about it!

    http://manicuradefantasia.blogspot.com.es/2012/09/liebster-award.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. thank you! I did this award :-( But in the last post you can find my thanks to you ♥

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.