15. septembra 2012

Mateja Nail Challenge: 2/2 Favourite Book

Scarlet O´Harová nebola krásavica, ale chlapi si to zriedka uvedomovali, keď boli pod vplyvom jej čara - tak sko dvojčatá Tarletonovci. V jej tvári sa prinásilne miešali jemné črty matky, ktorá pochádzala z pobrežnej aristokratickej rodiny francúzskeho pôvodu, s ťažkopádnymi črtami jej írskeho otca. Bola to však zaujímavá tvár s ostrou bradou a hranatými čelusťami. Oči mala bledozelené, bez stopy hnedého zafarbenia, olemované čiernymi mihalnicami, na konci trocha prehnutými.

Toto sú úvodné vety mojej najobľúbenejšej knihy. A práve časť textu sú tie písmenká na bielom podklade na mojich nechtoch v zobrazení ďalšieho dielu tejto challenge.

Bol výpredaj kníh, rušila sa knižnica. Ja som tam nemohla chýbať. Medzi tou kopou som tam našla rozpadnuté knihy, ktoré boli bez väzby, avšak stránka patitulu prezrádzala, že sa jedná o Odviate vetrom od Margaret Mitchell. Niečo tak úžasné som tam nemohla nechať, a tak knihy odišli so mnou a rovno som ich zaniesla dať im spraviť nové obaly.

Scarlett a jej láska k Ashleymu, Rhetovi Buttlerovi, ako aj k Melanii, Atlanta, občianska vojna... Zamilovaná do tejto knihy od prvého okamihu, od prvých stránok som pravidelne cestovala do Atlanty v Google Earth a googlila všetko, čo sa Georgie týkalo. A tak sa Rimanka od A. Moraviu po desiatich rokoch dostala na druhé miesto...


Použité laky:
  • Gabriella Salvete White Special
  • Jollie France Nail Enamel, 76
  • Gabriella Salvete Top Coat
S odhodlaním svojich predkov, ktorí neuznávali porážku, ani keď sa mi škerila do tváre, zaťato zdvihla bradu. Ešte môže získať Rhetta. Vedela, že môže. Nebolo chlapa, ktorého by nebola dostala, keď si to vzala do hlavy.
O tom všetkom porozmýšľam zajtra v Tare. Vtedy to už budem môcť vydržať. Zajtra si vymyslím, ako ho zase získať. Aj zajtra je deň.

Tretí diel bude 19.9. , téma najobľúbenejšia emócia. Pôvodný článok tu.


Ďalej sa zapojili:
Mateji ustvarjata
Purple Glitters
Mimi's Vanity Box
Nailing Nail Art
All Stars Could Be Brighter
Moonchild
Taya (Starts later)
Beauty By Shortylegs
Deja (A bit differently)
Imagination In Colour
Krystalmer
Colourful Bottle
Nail Crazy
The Nail Buff
Gin Shivers
Ina - Hysteria of Decay
aydii* - Girl With Pink Lipstick*
Nails By Tinks
Natalsie - Cats-n-nails
Beautiful Living blog
Manicura de Fantasia (Starts later)

A tým dnešný príspevok končím, ďakujem Vám za pozornosť a prajem krásnu sobotu! Možno práve s nejakou knihou.

20 komentárov:

  1. So cool:) Well done,'G'ne with the wind' is such a classic.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Looks amazing! I have never managed to make newspaper nails work, but you did a great job!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. cool mani, love it :-D
    this is a nice way to remember some great books we haven't read in a while :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tyhlety "novinové" nehty jsem vždycky chtěla zkusit:-) Já jsem si říkala, jak tu knížku zpracuješ a tohle jsem teda nečekala:-D Ale je to moc pěkné:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakuje! no chcela som nakresliť bavlnu alebo vlajku Georgie, ale pravdupovediac toto mi prišlo jednoduchšie :-D tak som si vytlačila zoskenovanú stránku a otlačila tam tú :-)

      Odstrániť
  5. Lovely manicure! Love the idea :)

    xo Deja
    Deja Zu

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Povedlo se ti to :). Také už chci delší dobu vyzkoušet :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Som rada, že sa páčia. Ja som ich robila okrem tohto len raz :-)

      Odstrániť
  7. Beautiful :)
    I have been thinking about trying out this method some time but I have not done it yet :)
    I love this manicure and you have such beautiful nails :)
    hugs

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you! I want do stamping, but I have so bad stuff for it and my work go badly :-(

      Odstrániť
  8. Lovely! I wish I could do such perfect newspaper mani! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.