19. septembra 2012

Mateja Nail Challenge: 2/3 Favourite Emotion

Opäť to nebude len je najobľúbenejší, ale obľúbené. Emotikony, ktoré tu často vídate, ksichtíky, ktoré robím ja v skutočnosti. Bolo mi ľúto dať len jedného na všetky nechty, tak som spravila tento výber.
zdroj
Dnes nenapíšem k téme toho veľa, lebo sa obávam, že by sa to zvrtlo niekam inam, lebo by sa prejavili emócie aj tie menej veselšie a nerada by som sem pridávala smutného a uplakaného :-)

Použité laky:
  • Gabriella Salvete White Special
  • Jollie France Nail Enamel, 76
  • S-He Stylezone, 393
  • Rimmel 60 Seconds, 800 Black Out
  • Magic Visage, 9
Týmto príspevkom je uzavretá téma druhá - najobľúbenejšie. Ďalšou témou budú prídavné mená.

Prvý diel z nej bude 21.9. , téma najobľúbenejšia emócia. Pôvodný článok tu.


Ďalej sa zapojili:
Mateji ustvarjata
Purple Glitters
Mimi's Vanity Box
Nailing Nail Art
All Stars Could Be Brighter
Moonchild
Taya (Starts later)
Beauty By Shortylegs
Deja (A bit differently)
Imagination In Colour
Krystalmer
Colourful Bottle
Nail Crazy
The Nail Buff
Gin Shivers
Ina - Hysteria of Decay
aydii* - Girl With Pink Lipstick*
Nails By Tinks
Natalsie - Cats-n-nails
Beautiful Living blog
Manicura de Fantasia (Starts later)

Dnes má narodeniny moja dlhoročná veľmi dobrá kamarátka, tak pre ňu pripájam ešte dvoch. Všetko najlepšie, Katka!


Majte sa krásne a prajem krásny deň!

20 komentárov:

  1. Great idea - such cute little faces!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Suzi, tohle musela být pěkná piplačka!:-) Mně moc tyhle detaily na nehtech nejdou a myslím, že by to skončilo pěti nepovednými smajlíky:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. najhoršie bolo to kreslenie tým nail art lakom, čo je aj patrične vidieť :-o a mala si vidieť, ako sa mi triasla ruka keď som išla ďobnúť bielu bodku do čiernej, aby som nespravila škulavého smejka :-D ostatné prebehlo v pohode :-)
      ďakujem za komentár

      Odstrániť
  3. Aaa. this is such a great idea!!
    Your nails look amazing btw

    xo Deja
    Deja Zu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you! I´m so happy you like it! ♥

      Odstrániť
  4. :-) Mile tvaricky. Cim robis take najmensie detaily prosim ta?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Bodkovačom alebo kresliacim lakom :-)

      Odstrániť
  5. thank god im not the only one who actually used emoticons haha
    i love your design x

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.