25. septembra 2012

Mateja Nail Challenge: 3/2 Edgy

Nechce sa mi veriť, že dnes je predposledný diel. Aby nechty zapadali do tejto trojice, vybrala som si pre "stvárnenie" tejto témy cikcakový vzor - chevron pattern. Resp. jeho časť :-) Vedela by som si predstaviť aj iné zobrazenia slova ostrý, no ja som sa rozhodla pre tento.

zdroj
Použité laky:
  • Catrice Ultimate Nail Lacquer, 340 Run Forest Run!
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardenerm 146
  • Catrice Ultimate Nail Lacquer, 810 ACid Ϟ DC
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 100
 

Posledný diel tejto challenge bude 29.9., téma vlnitý. Pôvodný článok tu.


Ďalej sa zapojili:
Mateji ustvarjata
Purple Glitters
Mimi's Vanity Box
Nailing Nail Art
All Stars Could Be Brighter
Moonchild
Taya (Starts later)
Beauty By Shortylegs
Deja (A bit differently)
Imagination In Colour
Krystalmer
Colourful Bottle
Nail Crazy
The Nail Buff
Gin Shivers
Ina - Hysteria of Decay
aydii* - Girl With Pink Lipstick*
Nails By Tinks
Natalsie - Cats-n-nails
Beautiful Living blog
Manicura de Fantasia (Starts later)

Prajem krásny deň!

16 komentárov:

  1. beautifull! great colors and i like it that you didnt used the whole nail

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moooc hezkýý, jak ty to děláš ... :)

    www.luciet2.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Ja ti ani neviem :-) Len si tak kreslím a vždy sa niečo podarí vytvoriť :-)

      Odstrániť
  3. Oh my gosh :O This is amazing... I love the colors youve used :)
    hugs

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Opat velmi pekne. Velmi sa mi paci, ze si na zvysku nechtu nechala len priehladny lak, ani neviem preco, ale tym padom to na mna tak sviezo posobi :-).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Pre túto časť som sa rozhodla robiť len končeky nechtov, preto som zvolila tento spôsob :-) Mám jeden design, kde mám nafarbený celý necht (ešte nezverejnený :-D), takže som ani inak nemohla :-)

      Odstrániť
  5. Oh nice, and the colour combination is really pretty! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nice, love the colors that you've used :D

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.