22. septembra 2012

Môj jesenno - zimný výber lakov

Okrem toho, že jeseň je pre mňa žltá, oranžová, červená a bordová na listoch, znamená to pre mňa fialovú, zelenú, modrú na nechtoch a v oblečení. A dajme tomu, že aj bordovú na oživenie, ale tento odtieň už je skôr taká klasika, ktorá sa nestratí v žiadnom ročnom období.


Ja som zo všetkých lakov, čo mám, spravila tento výber. Malo ich byť 16, 4 laky zo 4 farieb. ale nastal spor vo fialovej skupine medzi Essence a Flormarom, tak tých je až päť :o)

Nachádzajú sa tu farby bledšie, aj tmavšie, so shimmerom alebo bez neho. Možno by mali byť všetky bez, ale jeseň je aj bez toho hnusné obdobie, tak si ju musím trocha oživiť. Áno, neznášam jeseň. Viac ako zimu. Jediná pozitívna vec na jeseni pre mňa je, že nosím kabátik a šatku a sú farebné stromy. Ale tým to pre mňa končí!

Niektoré laky už z blogu poznáte, niektoré som ešte nepredstavila, hoci ich mám dlhšiu dobu. Ale je pravda, že niektoré boli zachytené mojím starým, nech mu je zem ľahká :-o, fotoaparátom, takže som využila príležitosť cvaknúť ich v lepšej kvalite :-)

Ako prvý predstavím výber modrých lakov.Vďačná to farba na odlakovávanie :-D Hlavne tieto tmavomodré...

Essence Colour & Go, 37 Just Rock It!








Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 113








GOSH Nail Lacquer, 574 Blue Monday









Essence Colour & Go, 128 Let´s Get Lost









Zo zelených lakov som tri už predstavila dávnejšie, jeden je nový. Pre niekoho môže byť nepredstaviteľné nosiť zelenú na nechtoch. Ja som za každú výzvu. Popravde mi je to jedno. Ako ste si asi už všimli, nie som veľmi na nudu a rada experimentujem aj s výraznejšími a extravagantnejšími vecami. Ale zase pozor! Všetko s mierou. Napr. do práce alebo na nejaké pracovné stretnutie by som tak nešla. No na voľný čas je to niečo iné.

Essence Colour & Go, 139 Walk on the Wild Side









Catrice Ultimate Nail Lacquer, 340 Run Forest Run!








 Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 146




 



  Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 129








Bordovú som mala dilemu, či zaradiť, alebo nie, lebo už bolo toho aj tak dosť. Ale vyzeralo to tak smutne a keď mi na Facebooku Ewik napísala, že áno, tak mi to stačilo na rozhodnutie a pridala som aj ju :-D Ja bordovú môžem počas celého roka. Zbožňujem ju.

Maybelline Mini Colorama, 16 Berry Sweet









 Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 109




Catrice Ultimate Nail Lacquer, 070 Caught On The Red Carpet








Gabrini Elegant, 334








Fialová farba. Práve v tejto skupine je o lak viac. Najnevďačnejšia farba na fotenie. Neviem, či je to tým, že je to neutrálna farba, ale odfotiť skutočnú fialovú farbu je pre mňa nemožné :-( Aj po kadejakej úprave nastavenia fotoaparátu to stále nebolo ono. Aj keď fialová bola fialovou, zase bolo divnej farby ostatné, vrátane mojich prstov. A to ani nebola skutočná farba, bola bledšia. Pokiaľ sa jedná o fialovú, kde prevažuje bordový odtieň, je to v poriadku. Ale v prípade modrého podtónu je to hotová tragédia :-(

PUPA Lasing Colour (China Doll Collection), 410 Eccentric Violet








Flormar Nail Enamel, 425





Maybelline Mini Colorama, 52 Dark Plum








Sally Hansen Xtreme Wear, 210 Flirt





Essence Colour & Go, 87 Passion For Fashion








Nechty, ktoré som už niekde použila, tam som vložila odkaz. Tie ostatné si s dovolením nechám nabudúce s bližším popisom. Už aj tak je tento príspevok dosť dlhý :-)

Prajem pekný deň!

18 komentárov:

  1. pěkně sis vyhrála :) nádhera, všechny fotky, barvy laků i nehty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Veď mi to aj trvalo, kým som to pripravila. Už mi z toho šibalo :-D

      Odstrániť
  2. Ja ťa za takéto príspevky obdivujem, ja by som na to nemala nervy :D A ešte by mi aj bolo ľúto tie nechty tak pekne nalakovať a hneď aj odlakovať :D Inak ten GOSH modrý vyzerá úžasne! Tento maybelline fialový, ktorý tu máš, mám aj ja... nezdá sa ti, že schne tak do matna? Alebo ani nie do matna, ale skôr zmatnie na povrchu po chvíli.. neviem sa dobre vyjadriť, ale snáď ma chápeš :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Práve preto, mi to tak dlho trvalo :-) Aby som nemusela stále nalakovať a odlakovať. Niektoré som použila aj staršie fotky, pokiaľ už mali dostatočnú kvalitu :-o) Je krásny, ja som si išla kúpiť čisto tmavomodrý, ale nemali, ukázala mi tento, ale hneď som ho brala, keď som videla ten krásny shimmer. Budem o ňom písať, ako som spomínala v článku, tam bude aj detail necht :-)
      A chápem, čo myslíš, lebo ani ja by som to nevedela popísať. Ale je to to isté, čo som si na ňom všimla aj ja. Ten bordový bol krásny lesklý, tento taký nebol, tento fialový bol iný :-)

      Odstrániť
  3. Krásný výběr a hlavně úžasný článek, musel dát práci. Barvičkami jsem se opravdu pokochala, jsou krásné :)!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) Ďakujem. Pravdu máš :-) Ale myslím, že sa za výsledok hanbiť nemusím :-)

      Odstrániť
  4. Tohle je úžasný příspěvek, moc se mi líbí, jak jsi ty fotky pojala! Věřím, že ti to muselo dát velmi mnoho práce! Ale vyplatilo se a opravdu hezky jsi nám svůj výběr laků představila :-) Nejvíc se mi líbí fialový Pupa.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och, ďakujem! To ma teší, že to zaujalo v takomto prevedení :-) Tá Pupa je dokonalá, až ma mrzí, že som ju nemohla zachytiť v plnej kráse

      Odstrániť
  5. Essence Let´s Get Lost is definitely my favourite, it really looks nice. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) thanks! I think it´s very similar to Catrice, 400 Blue Cara Ciao

      Odstrániť
  6. Naozaj skvelý článok:) dala si si s tým hodne roboty:) chvááálim:)) krásne nechty!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Petra! Práve preto ma pozitívne ohlasy veľmi tešia :-)

      Odstrániť
  7. Krásne nechty,príspevok,laky...na tvojich nechtoch vyzerajú všetky laky úžasne! Máš zrkadlovku?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Nemám zrkadlovku, mám iba digitálny :-) Trochu vyššiu kategóriu.

      Odstrániť
  8. Oooh so many beautiful polishes :) I love them all but I really really love the greens and the purple/berry ones :)
    Once again I just have to say that you have such beautiful nails.. wish mine would look like that :)
    hugs

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ten GOSHkovy modry je strasne skvostny, take nieco akurat hladam, som netusila, ze prave u nich ho najdem ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Neviem, ako na severe, ale u nás by mal byť ešte stále v predaji. Takže možno na neho narazíš :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.