26. septembra 2012

Oh, my Gosh!

Tento príspevok bude len takou mojou malou oslavou. Tie, ktoré ma poznajú pod civilným menom, to už vedia, vy ostatné sa to dozviete teraz.


Upínala som na ich stránku líčenie, keď som si to všimla.  Hľadajú blogerov. Ani neviem prečo a už som písala mail. A ako sa zdá, predsa je niečo na tom, že občas aj motyka vystrelí. :-D

Nepredpokladala som, že ma s mojím počtom čitateľov vyberú, lebo povedzme si na rovinu, to je pre firmy podstatné. A to v čase, keď som tam písala, som mala  asi tak o 30 čísiel menej. Celkom sa z toho teším, lebo pre mňa Gosh nie je žiadny cudzí pojem. Mám s ním takmer 10 ročné skúsenosti a spolu so Zoevou sú to moje dve top značky.

Ja myslím, že to ako dôkaz postačí :-)Nie je tam síce všetko, čo by som chcela, ale všetko má svoj čas...

Z každého rožku trošku :-)

Na záver pridávam líčenie, ktoré som od samej radosti vytvorila. A vytvorila som ho na 99,9% len s GOSH. To 0,1% je za to, že som použila na obočie Essence Eyebrow Set, lebo ten od GOSH ešte stále nemám :-)

V hlavnej úlohe bola táto paleta na Smokey Eyes. Aj k nej, ako to bolo pri jarnom trende, bola look book. Tak som sa snažila spraviť líčenie podľa ich postupu :-o) Tiene majú jemný strieborný shimmer a po nanesení a premiešaní farieb nádych do modra.


Použité produkty:
Obočie:
Essence Eyebrow Set
GOSH Defining Brow Gel

Tvár:
GOSH Velvet Touch Foundation Primer
GOSH X-Ceptional Wear. 11 + 16 (nanášaný štetcom na make-up)
GOSH "Touch Up" Concealer, 2 (nanášaný štetcom na korektor č. 369 (zabudla som ho odfotiť :-o))
GOSH Pure Mineral Powder, 10 Fair (nanášaný štetcom na púder plochým)

Lícenka:
GOSH Natural Blush, 36 Rose Whisper (nanášaný štetcom na púder plochým)

Oči:
GOSH Eye Shadow Primer Waterproof
GOSH Smokey Eye Palette, 01 Black (tiene 1,2 a 3 štetcom na tiene plochým, 340, tieň 4 štetcom na tiene guľatým, 348)

Linky:
GOSH ExtremeArt Eye Liner, 07
GOSH Velvet Touch Eye Liner Waterproof,  Black Velvet (rozmazaná tieňom č. 2 a 3 plochým štetcom, č. 340)

Maskara:
Serious Volume Mascara

Pery:
GOSH Velvet Touch Lip Primer
GOSH Velvet Touch Lipstick, 146 Cappuccino

Nechty:
GOSH Nail Lacquer, 604 Fossil Grey

Lak na nechty mám v albume na Facebooku, ale na blog som ho nedávala. Má rovnako ako tiene jemný strieborný shimmer. Má zelený podtón a obsahuje drobulinké čierne čiastočky. Krytie v dvoch vrstvách.


Neviem, čo presne z toho bude, ale veľmi sa teším ako z pozvánky, tak na stretnutie :-)

Pekný deň prajem!

22 komentárov:

  1. Blahozelam, Suzi! Skvely uspech, mam z teba radost, GOSH mam ohromne rada, tesim sa na nove prispevky o spolupraci a liceni ;-). Super!
    PS: trochu ma vydesilo, kolko z tych veci na obrazku mam a zabudla som na ne... och moj boze :-/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeeem!!! :-) Keď som to fotila, tiež som sa vydesila, že niektoré veci som už dlhšie nepoužila :-D ale pri tom množstve kozmetiky, je to asi normálne

      Odstrániť
  2. Gratuluju, Suzi, moc si to zasloužíš!:-) Já od Gosh zatím vůbec nic nemám, u nás se snad ani neprodává, nebo alespoň já jsem jejich kosmetiku nikde neviděla..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem moc! :-) skús http://www.goshcosmetics.cz/ :-)

      Odstrániť
  3. Zuzi krásne líčenie a gratulujem z celého srdca, úplne najviac ako sa dá :) Zaslúžiš si to! A teším sa na zážitky a čo ťa čaká ďalej!!! GRATULUJEM !!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti strašne moc! :-) Aj ja som veľmi zvedavá :-)

      Odstrániť
  4. u nás má pár kousků od Gosh Fann parfumerie, jinak nic moc k sehnání, škoda. pokud si vzpomeneš, zkus se jich zeptat jestli něco plánují v ČR. jinak super, že tě vybrali, pěkně si to užij :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Aj u nás sa predáva vo Fannku, ale zrejme teda vo väčšom množstve :-o Ak nezabudnem, lebo ja v strese zabúdam aj to, ako sa volám, tak sa spýtam :-)

      Odstrániť
  5. Odpovede
    1. jj, vidíme, pred chvíľou som to zistila :-) mám vás tu tri, čo viem :-)

      Odstrániť
    2. hej? super ja viem zatiaľ len o tebe :-)

      Odstrániť
    3. ja nebudem prezrádzať, ak sa budú chcieť pochváliť samé, tak budem pssst :-) jednu som spoznala hneď. na teba som prišla tak, že som čítala tvoj príspevok a pozerám meno dole, to som už niekde videla :-D potom pozerám na tie ostatné mená, či ešte náhodou a aha, ďalšie meno povedomé a tá kočka mi prednedávnom komentovala jedny nechtíky. ostatné mená mi nič nehovorili :-)

      Odstrániť
    4. jasné jasné chápem... rozhodne sa teším na stretnutie :-) a dúfam, že si užijeme ;-)

      Odstrániť
    5. jj, aj ja :-) tak v utorok :-)

      Odstrániť
    6. Tak ja sa k vám pridávam :D Ale Zuzi neviem koho tretieho myslíš, lebo ja som vedela zatiaľ len o tebe a včera som zistila, že aj slečna nad nami ide :)) Tak prezraď :P

      Odstrániť
    7. ešte tu mám Adrianu Murínovú

      Odstrániť
  6. wow! moc gratuluji:))) ale ty si to zasloužíš, tak jaképak údivy ;)
    a to líčení! nemám slov.. neskutečně mi k tobě jde:) fakt moc hezké.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Z tohto sa veľmi teším a gratulujem! Zaslúžiš si to!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tak myslim, ze vybrali tu pravu!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. snáď a snáď budú s výberom aspoň trocha spokojní :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.