6. septembra 2012

Shiny Blue Eye Make-Up

Už od apríla mi v zásuvke ležali tiene od Alverde. Nastal čas ich publikovať tu. Ako som už včera písala na Facebook, ak máte rady modrú a uvidíte ich v DM-ke vo výpredajovom stojane, určite ich odporúčam. Pigmentácia aj výdrž sú skvelé.


Použité produkty:
Obočie:
Essence Eyebrow Designer, 02 Brown

Make-up:
Esence Cover Stick, 01 Matt Sand
Essence Mattifying  Compact Powder, 02 Sand Beige

Lícenka:
GOSH Precious Powder Pearls, Glow

Oči:
Essence I Love Stage Eyeshadow Base
Alverde, 07 Shiny Blue
GOSH Quatro Eye Shadow, Q31 Aquarius
GOSH Trio Eye Shadow, TR23 Pink Sunset

Linka:
Catrice Gel - Eye Liner, 01 Black Jack With Jack Black

Maskara:
L´Oréal Volumissime Carbone Black

Pery:
Essence XXXL Shine Lipgloss, 02 It Piece

Použila som len korektor na drobné opravy a púder kvôli lesku. Vonku bolo zase tristo stupňov a tentokrát posledné, čo som chcela, bol make-up na tvári.

No postup som tentokrát nafotila.



Prajem krásny deň!

15 komentárov:

  1. uzasne!! kombinacia mojich najoblubenejsich farieb. ten alverde hned utekam hladat do DM.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj moja :-) hľadaj v tom výpredajovom, hej? lebo normálne sa už nepredáva, som sa pozerala a u nás mali nejaké tri odtiene

      Odstrániť
  2. Very nice,looks very pretty on you:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Very nice blue colour, I love Alverde products and their baked eyeshadows :) Nice blog you have :) take care :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you! These are my first :-) But I want to buy other colours because they are really great!

      Odstrániť
  4. Pekné líčenie :-) mimochodom na mojom blogu som ťa nominovala na The versatile blogger award http://worldofdzejn.blogspot.sk/2012/09/moje-prve-ocenenie.html

    Bude rada, ak ma prídeš navštíviť!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka! Och, Versatilku už mám za sebou :-O

      Odstrániť
  5. úplne fantastické líčenie!
    škoda, že ja v modrej vyzerám divne :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! to som si hovorila aj ja, aj na ružovú, že to by som si na seba nedala :-D

      Odstrániť
  6. Ja mam presne tento typ tienu, len tyrkysovy a tiez som bola velmi prekvapena vydrzou a pigmentaciou :-). Licenie sa ti podarilo super, mam rada taketo vyrazne experimenty ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka! no je pravda, že som to od nich nečakala a bola som veľmi milo prekvapená. až tak, že si ešte pôjdem nejakú farbu kúpiť :-)

      Odstrániť
  7. I love this look so much :) I love all the colors youve used :)
    I love GOSH eyeshadows.. they are wonderful to work with and their pigmentation is amazing :)
    hugs

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.