7. septembra 2012

Smalto Magnetico: Ritorno a PUPA

Pre úspech zeleného laku, pretože farba a výsledný efekt ma fakt dostali, som šla znova do Pupy, že musím mať ešte jeden. Podotýkam, že som šla pre červený. Nemali. Ale keďže som prišla pre druhý magnetický, bez neho predsa neodídem. Hmm, tak dobre, priznávam, nezostalo to len pri ňom... Snáď je to s dostatočným odstupom po prvom, ale musím to vybaviť, lebo oba laky budú obsiahnuté v treťom magnetickom príspevku. A tu je druhý krásavec - 33 Magnetic Blue.

Opäť rovnaké zloženie, rovnaká cena ako pri zelenom. Aby som sa neopakovala, všetko je to isté ako tam. Akurát som výdrž podporila vrchným lakom od Gabrielly Salvete. Niektoré fotky vynechávam, ale snažila som sa, aby ostatné bolo do série a čo najviac podobné.

Kým pri mojej prvej skúsenosti, sa prvá fotka vznikla nedopatrením, tu som fotila zámerne.

efekt s prvým magnetom
efekt s druhým magnetom
Krásny večer prajem!

6 komentárov:

  1. To se ti moc povedlo :). Přidávám se k pravidelným čtenářům :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. och ďakujem a ďakujem! pekne mi to zaokrúhliš na 80 :-o

      Odstrániť
  2. Opat krasne... vacsinou sa tie magnety nikomu nepodaria, tebe ale vychadzaju super. Su tie laky naozaj dobre, aku maju vydrz prosim ta? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. díky! tieto Pupa fungujú parádne. eštelen prikladám magnet a už ťahá vzor :-o no výdrž je v prvom článku, po dvoch dňoch sa mi začal olupovať. ono je to ale pri týchto špeci lakoch tak. tentokrát som ho ale prelakovala vrchným lakom a ešte drží :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.