30. septembra 2012

Sunny Sunday


Dnes je taký krásny deň, že sa mi k slniečku hodí pridať tieto slnečné nechtíky.

Tento žltý lak som dostala od sestry a bolo mi jasné, že pre moje dlhé nechty nebude práve najideálnejší, lebo bude presvitať. Ale ja si dokážem poradiť aj s takým problémom, pretože ja laky neodmietam pre takéto maličkosti a vždy k takému typu nájdem nejaký efektový top coat. Aj keď v tomto prípade to bolo skôr tak, že som konečne k top coatu našla ten správny podklad :-)

Použité laky:
  • Gabriella Salvete Base Coat
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 147
  • Paris Memories Nail Polish, 250
  • Gabriella Salvete Top Coat
Pre tie, ktoré nosia krátke nechty, budú stačiť dve vrstvy. Ja som použila dve a ešte stále presvitali končeky. Ale tak to už bola práca pre efektový lak, aby som nepridávala ďalšiu.
Sám o sebe je lak perleťový, vďaka čomu aj bohužiaľ ryhuje, ale tým, že je bledý, tak to nebolo až tak viditeľné, ako pri mojich iných perleťových. Má oranžový podtón.




Žltý je predstavený a poďme sa venovať kombinácii.






Ak máte nejaký efektový lak, čo verím, že sa u každej nejaký nájde, tak by som sa vôbec neobávala kúpy tejto farby.


Prajem vám krásnu nedeľu.

10 komentárov:

  1. So lovely! I love yellow. We have a cloudy Sunday here. And now I'll go paint my nails yellow! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. xoxo, super! you must show image! thank you!

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. ďakujem! je to úžasná kombinácia, fakt že slnečná :-)

      Odstrániť
  3. noo ani ja nemam rada ked to presvitaa :-/ zvlast ked mame dlhe nechty :D a hentaky efektovy mam aj ja len od inej zancky a este som ho neskusala, no vyzera to uzasne, musim skusit konecne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som ho prvý krát použila, že použila a neodlakovala :-) nikdy sa mi nepáčili kombinácie :-D ale túto som si zamilovala

      Odstrániť
  4. Mooc pěkné urobené :) Máš krásné nehty :)

    www.luciet2.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten žlutý lak má krásnou veselou barvičku, hned se mi vybavilo léto:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak! A nedeľa mi ho tiež krásne pripomenula :-) Ďakujem.

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.