10. septembra 2012

TTJ 2012

Patrí už veľa rokov k tým podujatiam, ktoré pravidelne navštevujem. Môže tam byť každý rok to isté, ale aj tak tam pôjdem. Kľudne aj dva krát. Tradičný trnavský jarmok...
Prežijem aj ten milión ľudí, hlavne keď si prinesiem niečo z vecí, ktoré tam pravidelne kupujem. Nie, nechodím tam na kabelky, ani na oblečenie, už ani na bižutériu (lebo tú si už vyrobím sama), ale na tradičné jarmočné veci. Samozrejme bez burčiaku, medoviny a cigánskej sa to neobíde tiež. Keď sme sa prebojovali celým jarmokom, prešli sme ešte zvyšok centra. Toľko k textovej časti a tu je zopár fotiek.






veru aj bol :-D

Na zdravie!


Och, máme to prvé, chcelo by to aj to druhé :-)


pre milovníčky mačičiek
už som mala jedného kúpeného, takže som si len odfotila :-o
toto robili zlaté ruky

nie, ja som tam nešla, ani keby mi za to zaplatili :-D
v "Univerzitnom" kostole sa asi ženil policajt, lebo takáto kára tam čakala :-)




Prajem pekný začiatok týždňa!

6 komentárov:

  1. No vidim, ze jarmok bol prijemny - mam strasne rada ich atmosferu, ale u nas sa to casto zvrhne, ked tam vidim casto stanky, ktore s tou atmosferou nemaju spolocne nic a podla mna kazia cely dojem (predaj roznych blikatok, vietnamskych triciek a pod.). Burciak by som si dala okamzite, dufam, ze este nejaky bude k mani v oktobri... neviem sa dockat :-).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bol veľmi príjemný :-) nejamormočné kraviny majú svoju uličku pri uličke žravej :-) to buď prebehneme, alebo vynecháme, lebo na koženné bundy, kožuchy a maníkov húkajúcich do mikrofónu, aký je ten krájač na zeleninu úžasný nie sme zvedaví :-D ale Hlavná ulica a námestie je obsypané takými tými tradičnými, čo je super. To hlohovecký jarmok je opak, tradičných minimum a samí číňanci. no hádam ešte na nejaký neskorší natrafíš a potom na zdravie! :-)

      Odstrániť
  2. ja som tento rok cigansku vynechala, lebo po toolkom sladkom (cukrova vata, orechy v karamele :D) som uz nevladala a radsej som neodolala grilovanemu ostiepku z promenady zo stredovekeho zivota...bola si pozriet aj tam? lebo fotky odtial nemas :)...inak mne sa s mackami pacili tie rucne malovane tricka a som si ho aj chcela kupit a na druhy den som uz zabudla :-/... a BTW ten posledný záber, mám takmer identickú fotku aj ja :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj v promenáde niečo bolo??? tam sme neboli. cigánska bola na "raňajky", potom sme už len pili :-D miesto cukrovej vaty sme si dali perníčky s makom a orechmi, lebo po poslednej vate som povedala, že už nikdy, že toto nie je vata "mého mládí", hehe. no univerzitný kostol som si veru nafotila aj viac, len som to nechcela všetko pridávať.

      Odstrániť
  3. ako pozerám tie fotky, už sa veľmi teším na Skalické dni a samozrejme aj na naše hody :-) vždy si odtiaľ prinesiem nejakú blbosť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak kto by odolal a nič si nepriniesol, že :-)))

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.