20. októbra 2012

Autumn Trees


Veľké uvažovanie, či to pridám, alebo nie. Ale tak aspoň uvidíte, že aj ja mám horšie dni a možno vyvolám úsmev na tvári :-o)

 
Pozerám sa von oknom do záhrady a pýta si to niečo jesenné... Gradient? Ten mi veľmi nejde. Akrylové farby (zatiaľ) nemám... A potom na mňa vyskočia na FB jedny nechty. Radšej sem nepridám originál, lebo by som sa hanbila ešte viac :-D

Použité laky:
  • Gabriella Salvete Base Coat
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148
  • Essence Colour & Go, 46 Wake Up!
  • Essence LE Snow White, 04 Happy
  • Rimmel 60 Seconds, 800 Blackout
  • Essence Nail Art Special Topper,  11 Disco Disco


Priznávam, bol to druhý pokus. Pri prvom mi kresliaci lak a moja stúpajúca nervozita pokazili stromy. Tento pokus som robila tak, že som štetec kresliaceho laku namáčala do čierneho Rimmelu. Snáď si nájdu aspoň jedného fanúšika. Inak ak by ste na fotkách stále videli len machlanicu, napoviem vám, že to mali byť stromy :-D

Pekný večer!
 

18 komentárov:

  1. nechty úžasné ako vždy :OO tá prvá fotka :) som si najprv myslela že si to fotila na jednom mieste na ktoré často chodím

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) ďakujem! No toto lužný les u nás pri Váhu a hrádza pred ním :-) Asi je to podobné dosť miestam...

      Odstrániť
  2. Možno keby si tam nedomaľovala tie čierne stromčeky by to bolo ešte lepšie :) Ale musela to byť poriadna piplačka, ja by som sa na to nedala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. skôr keby aspoň vyzerali ako kmene :-o) toto sú stromy postihnuté nejakou chorobou :-D a mala som tam dať asi aj trocha červenej :-/

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. ďakujem! vy ste všetky také zlaté, že ma v tom nenecháte :-D

      Odstrániť
  4. Asi to nebude můj favorit, ale je to zajímavé :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neboj, ani môj :-D vďaka za komentár

      Odstrániť
  5. Mne sa to tak či tak, strašne páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Odpovede
    1. vďaka. vidím, že najviac som z nich bola sklamaná ja :-o)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.