8. októbra 2012

Circus Confetti Finally Came To Me !

Jedna z tých vecí, ktoré som len obdivovala na fotkách, lebo sa nachádza v druhom stojane. Ani neviem, prečo som tak neskutočne túžila. Jednoducho som ho musela mať! Keď som videla, že spojazdnili e-shop, bola to prvá vec, ktorú som tam hádzala do košíka.

Ako podklad som zvolila nude odtieň a veľmi sa mi to páči, bola to dobrá voľba.

Použité laky:
  • Catrice Ultimate Nudes, 010 Dance Like A Prima Ballerina
  • Essence Nail Art Special Effect! Topper, 02 Circus Confetti

Ja neviem, či baby, ktorých fotky obdivujem, každú jednu ozdobu premiestňujú alebo umiestňujú špendlíkom, v každom prípade majú tie častice pekne upratané. Mne to teda opäť spravilo trocha ... hmmm ... cirkus? :o) Ale nezabránilo mi to spraviť sto fotiek jedných nechtov...





UPDATE: 21.8.2014
Presne po dvoch rokoch som zvolila túto kombináciu a keďže som s týmito fotkami bola ako-tak spokojná, tak pridávam tie nové. Lakovanie 2012 vs. lakovanie 2014 :-)







Prajem vám krásny večer!

12 komentárov:

  1. moc pěkná kombinace, já jsem se třpytek vzdala, protože nemám nervy při odlakování

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti! ono ja ich mám veľmi rada, takže to raz za čas vydržím :-)

      Odstrániť
  2. velmi pekna kombinacia:) circus conffeti mam aj ja a tiez mam mensie problemy s umiestnovanim trblietok :)

    sensesnails.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka! som rada, že v tom nie som sama :-)

      Odstrániť
  3. krásne :) ja po tomto laku túžim tiež už hrozne dlho :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka! no tú túžbu poznám, nejakú dobu to trvalo, kým m sa k nemu dopracovala :-) ale už na to my, čo nemáme druhý stoja, máme mel.sk :-)

      Odstrániť
    2. :O aaa, objednávam, všetko objednávam! :D tie nadlaky sú všetky skvelé, chcem! ďakujeeem za link :)

      Odstrániť
  4. Já circus nejčastěji používám na černý, ale takhle vypadá taky pěkně :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka! na čierny plánujem iný z týchto top coatov, ale nevylučujem, že sa neobjaví aj tento na ňom :-)

      Odstrániť
  5. Krásné nehty :) Tenhle lak od essence mám taky, ale ikdy mě nenapdal ho spojit zrovna s takovou barvou :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. najprv ani mňa, lebo som dovtedy videla fotky len na tmavom podklade, čo vyzerá úplne fantasticky, no zlákala ma vtedy nová Ballerina a veľmi sa mi to v tejto svetlej kombinácii zapáčilo :-) ďakujem ti!

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.