23. októbra 2012

Dirty Berry


Hriešne krásna farba! Až sa mi nechce dávať sem fotku z tieňa. Pritom vo fľaštičke vyzerá tak obyčajne a takéto prekvapenie ma čakalo! Svetlofialová farba s bledomodrým podtónom, ktorá vlastní niečo podobné holografickému efektu. Bola som veľmi natešená, že počas fotenia svietilo slnko a mohla som ju predviesť v plnej kráse. Fotku v tieni som nakoniec spravila len jednu, za to slnečných mám niekoľko :-o)

Predstavujem vám Catrice Ultimate Nail Lacquer, 420 Dirty Berry.




v tieni
Mám ho aj teraz, len v inom prevedení :-) Nemôžem sa na neho vynadívať :-D

Pekný večer prajem!

14 komentárov:

  1. tenhle lak mám myslím nějak z minulého roku, v lahvičce nic moc na nehtech dokonalý

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jj, je! a @Violets, presne tak! Ja som ho kupovala s tým, že taká zvláštna levanduľovo - modrá farba je to a on sa takto vyfarbil :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I always love looking at your pictures..soo beautiful! This color looks similar to one that I just purchased too..Nice!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. koľko lakov si tak priemerne za mesiac kúpiš? =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hehe, povedzme, že mám dosť "naškrečkovaného" :-D tento mesiac ešte ani jeden, čakám na vampírov :-o) ale tak predtým sa to pohybovalo v priemere 5 až 10 ks :-o) ako financie dovolili.

      Odstrániť
  5. only one thing bothering me... why i don't have this beauty in my stash ;)
    lovely shade, and your nails are so beautiful *.*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. yeah! you must buy this coloue! thank you! :-)

      Odstrániť
  6. po tvojom predstaveni som si ho musela kupit :) ja by som si ho v obchode vobec nevsimla, pre mna totalne nezaujimavy a pritom je na nechtoch fakt ocarujuci, dakujem teda :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. joj, to som rada, teším sa! :-) hej, je tam taký nenápadný, taká šedá myška :-) ja som si ho tiež zamilovala

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.