29. októbra 2012

Dirty Black Roses


Ja viem, že tie ruže nevyzerajú nejako extra hriešne, ale v názve je skryté, z čoho sú nechty vytvorené. Paradoxne pravá dopadla lepšie ako ľavá :-o)

Použité laky:
  • Gabriella Salvete Base Coat
  • Gabriella Salvete Top Coat
Tieto nechty mi robili spoločnosť 5 dní a teraz zdobia monitor môjho notebooku. Keby neprišiel štvrtok a posledný diel challenge, tak by som ich ešte mala :-D

fotené vo vnútri pod žiarivkou

fotené vonku v tieni

Opäť som spravila niekoľko sto záberov, ale ďalšie už len v koláži radšej. Ako je (snáď) vidno z obrázku, končeky som nalakovala do oblúčika, ktorý končil asi tak v polovici nechtu. Na to som nalepila vodolepky a prelakovala vrchným lakom. Pri robení pravej ruky som pokazila jednu vodolepku (2x :-o), a tak je tam iná. Keď poviem, že si to nikto nevšimol, uveríte mi? :-D Nevšimol, až keď som na to upozornila.


Prajem pekný začiatok týždňa!

10 komentárov:

  1. pekné :) stále hovorím, že vodolepky sú top :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! jj, pre mňa určite a idú dole lepšie ako nálepky :-)

      Odstrániť
  2. To je nádhera :)!! Musím se po nějakých nálepkách podívat :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. alebo vodolepkách? ;-) ja len odporúčam. ďakujem!

      Odstrániť
  3. Nádherné !

    www.luciet2.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sú luxusné. Ten lak vyzerá tak dobre, že si ho dnes pôjdem kúpiť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem a som rada, že som inšpirovala ku kúpe nového odtieňa :-)

      Odstrániť
  5. si mi mala, co prezradit, som sla po tomto poste ako pes za kostou:DD, a keby mi nenapises, nic nepoznam, teda vlastne ja som nepoznala ani, ked si mi napisala:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a tak ja občas komentujem, ja som skôr taký tichý pozorovateľ a čítam :-) hore na lište mám rozdelenie podľa líčení, nechtov a tak :-) ja som ťa spoznala aj v Eve spolu s Veve, Biancou atď :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.