3. októbra 2012

Four Elements Challenge by Taya

Ako som už avízovala na Facebooku, zapojila som sa do ďalšej challenge. Ale chcelo by to nejaký úvodný článok... Hoci ju Taya vyhlásila dávnejšie, trocha mi trvalo, kým som sa rozhodla. Ale sú len štyri témy. Jedna na jeden týždeň. Nie, nezmení sa mi to na challenge blog, ale predchádzajúca sa mi veľmi páčila, užila som si ju, tešili ma milé komentár a navyše, štyri živly znejú tak zaujímavo :-) Do haloweenskych, vianočných ap. sa zapájať nebudem, nemusíte sa báť.

obrázok vytvorila Taya
Tatjana bola moja prvá "followerka". A ja ju sledujem už dlhú dobu. Celú dobu si myslím, že je z Chorvátska a ona je zo Slovinska :-o Ale podstatné je, že väčšinu lakov, ktoré používa, nájdeme aj u nás. A keď chcem predčasne vedieť niečo o nejakej limitke z Catrice alebo Essence, určite sa to dozviem u nej. Obdivujem ju, že blog píše v angličtine.

Ako teda vidíte, tentokrát pôjde o štyri živly. Hehe, ako prvú som si hneď vybavila Školu noci, už mi tam chýba len duch a kruh je uzatvorený :-D Keby som bola nechtový génius, namaľujem na nechty Damiena, Shaunee, Stevie Rae a Erin. :-D Ešte neviem, či k nechtom spravím aj make-up, lebo je aj taká možnosť.

Originál post

Harmonogram:
4.10.   Oheň
11.10. Voda
18.10. Vietor
25.10. Zem

Ďalšie zúčastnené:
Taya
natalsie
Deja
Mateja (Purple Glitters)
Nail Crazy
Cat girl
Mateji ustvarjata
Cat (Purple Polish)
Baroque Fool
Nail Crazy
Love my nails
GiMiKd

Opäť sa teším na výtvory ostatných dievčat. Je zaujímavé pozorovať, ako kto tému znázorní, ako ju kto vidí. Moje výtvory budú opäť skryté pod obrázkom na bočnom paneli. Takže začíname zajtra, budeme horieť :-)

Pekný deň prajem!

4 komentáre:

  1. Hi! I decided to answer on your question here. You can make smaller photo, when yoiu publish your post, but if that doesn't go, you can crop it.

    Thank you for participating in my challenge. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oh, so great challange! I must! :-)
      Mmm, I think... post about fire, crop fire picture from your collage, etc.

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. vieš, že aj ja? :-) som zvedavá, či sa mi to podarí vystihnúť a či sa mi podarí to, čo mám v pláne :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.