4. októbra 2012

Four Elements Challenge: Fire

Oheň predstavuje mužskú energiu a bol mu priradený zo svetových strán juh a je protipólom vody. Môže zničiť alebo vytvárať, liečiť alebo poškodzovať...  Predstavuje aj túžbu a je k nemu priradená cholerická povaha alebo znamenie barana, leva a strelca.
originál obrázok
Aby som spravila malú obmenu oproti minulej challenge, táto bude mať takúto "šablónu".

Použité laky:
  • Gabriella Salvete Base Coat
  • Rimmel 60 Seconds, 800 Blackout
  • Essence LE Snow White, 04 Happy
  • Essence Colour & Go, 46  Wake Up!
  • Gabriella Salvete Top Coat

No a toto bol môj pokus o oheň. Ak by vás náhodou zaujímalo, ako som tieto machule vytvorila, tak asi takto nejako:
nechala som zaschnúť čierny lak, potom som na konce nechtov dala vedľa seba žlté a oranžové bodky a štetcom som ich porozťahovala do akože plameňov :-)

A len tak na skúšku, bonus k nechtom. Fire! :-D

Použité produkty:
  • Essence Eyebrow Set
  • Essence I love Stage Eyeshadow Base
  • NYC City Duet Eye Shadows, 810B (žltá a oranžová)
  • Zoeva 88 Eyeshadow Palette (čierny tieň)
  • Catrice Gel Eye Liner, 01 Black Jack With Jack Black
  • L´oréal Volumissime Carbone Black
  Druhý zo živlov - voda - príde o týždeň, 11.10.

Pekný deň!

36 komentárov:

  1. Ty nehty jsou krásné!!! A to líčení je taky moc hezké, mě nezbývá než závidět, jak umíš hezky udělat linku!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! och, moja, aj ja sa s ňou potrápim, kým ju ako tak vykreslím :-) aj keď teda dnes bola na moje pomery pomerne rýchlo :-o

      Odstrániť
  2. skoro som odpadla z tych nechtov!!! absolutny uzas. obdivujem tvoju fantaziu a sikovnost!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veľmi pekne ďakujem! nečakala som odpadávačky veru ;-)

      Odstrániť
  3. You did an amazing job here. I love manicure and make up very much.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you so much! I´m glad you like it!

      Odstrániť
  4. tie nechty sú úplne nádherné ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. fuuu tak toto sa ti veľmi podarilo aj nechty aj líčenie! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) vďaka! veľmi sa teším, že to má pozitívny ohlas :-o

      Odstrániť
  6. uaaau :-) krásne nechtííky a samozrejme aj líčenie ;-) si šikula :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Opravdu to vypadá jako oheň, krása! To oko je naprosto úžasné!! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-)som rada, že sa páči :-)

      Odstrániť
  8. OU.EM.GEE. With nails and makeup! I'm speechless!
    Perfection!
    xo Deja

    OdpovedaťOdstrániť
  9. love the nails but your eyes are magical, you did amazing job with this theme, thumbs up :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Wow, Suzi, tak to je fakt pěkné! Mně ty plameny úplně připomínají vzor na nějaké super motorce nebo sportovním autu:-) Škoda, že nebydlíš v Praze, otevřela by sis tu manikuru a já bych byla nečastější zákaznice:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. och, ďakujem ti!!! teším sa, že ľudia prejavujú záujem aj o moje služby :-o)

      Odstrániť
  11. Ahoj Suzi, priznám sa, že som na tvoj blog narazila včera "náhodou" po kliknutí z blogu "Monica In Essence", prechádzam ho s veľkým záujmom a páčia sa mi zatiaľ asi najviac tvoje výtvory a propos "challenge". Práve preto by som ťa chcela poprosiť, či by si nemohla slovo "challenge" písať práve v tejto podobe a nie "challange"... nie som bohvieaká angličtinárka, preklepy mi v podstate nevadia, každá z nás sa sem-tam pomýli, ale v nadpise je to trochu ako päsťou do oka ;) Jedine, že som neznalá ja a je to naschval skomolenina? :) V tom prípade sa ospravedlňujem. Inakšie sa mi tvoj blog páči a teším sa na ďalšie príspevky :) Btw. to líčenie oka "Fire" je nádherné! ericzka. PS. Mne osobne by sa páčil aj ten vianočný challenge, o ktorom si avizovala, že sa doňho zapájať nebudeš...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. OMG!!! A to robím už vyše mesiaca!!! To je taká hanba :-D Ďakujem za opravu, je to obrovská chyba, och. Idem to poprepisovať. To ako keď stále musím po sebe opravovať, keď názov laku Flormar píšem Flormal :-o) Ale tak toto, toto už je naozaj zlé.
      No a som veľmi rada, že sa ti u mňa zapáčilo, teší ma to a veľmi :-) Ja by som sa ďalšej aj zúčastnila, ale ako som písala, nechcem aby nechtové záležitosti boli len o tomto. Mám ešte veľa nechtov a iného v pláne a to by som musela publikovať aj dva krát denne :-o

      Odstrániť
  12. OMG your make up is stunning! And I love nails too!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Both are just awsome. The nail art actually looks like the image at the top of the page. Great job

    OdpovedaťOdstrániť
  14. vies, co si sposobila? uz mi normalne dochadzaju slova!:) co ti tu mam stale pisat kraaaaasne?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. bude k nim aj video aj foto tutoriál :-) kľudne píš, aspoň ma to bude viac a viac motivovať. som rada, že som to nezabalila, ako som to mala v pláne

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.