18. októbra 2012

Four Elements Challenge: Air

Vzduch je považovaný za nesamostatný živel, ktorý udržuje rovnováhu medzi ohňom a vodou. Predstavuje dušu, dych života... Sangvinická povaha, vodnár, váhy a blíženci, aj k tomuto je priradený tento živel.

originál obrázok
Na vytvorenie nechtov som použila modrú a bielu. Modrá predstavuje nebo a biela oblaky. Vzduch je všade okolo nás a je neviditeľný, teda ak ho práve nezazrieme vlniť sa od tepla. Za predlohu som si zobrala obrázok vyššie (aby som nemusela použiť len priesvitný ("neviditeľný") lak).

Použité laky:
  • Gabriella Salvete Base Coat
  • Flormar Nail Enamel, 423
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148
  • Gabriella Salvete Top Coat
Po zaschnutí modrého laku som hubkou namočenou do bieleho laku vytvorila obláčiky.

Urobiť make-up bolo trošku horšie. A keď už som niečo zmachlila, zlyhala technika :-o) Neviem, či to rušili trblietavé tiene alebo čo :-D No nie a nie to odfotiť.V každom prípade som sa snažila, aby to ladilo farebne aspoň trocha k nechtom. Mimochodom, zistila som pri tom, že potrebujem poriadny biely tieň :-o. Celé som to pojala tak trocha "fantasy".

Použité produkty:
obočie:
  • Essence Long Lasting Eye Pencil, 05 C´Est La Vie (ako podklad)
  • Zoeva Loose Eye Pigment, Mauritius (na striebornú farbu)
oči:
  • Zoeva Metallic Stones Palette (strieborný tieň)
  • Zoeva Loose Eye Pigment, Mauritius (na spodnú linku)
  • Essence Kajal Pencil, 04 White (horná linka - podklad)
  • lepidlo na umelé mihalnice a strieborné trblietky na nechty
  • Fleur de Santé Shape & Lenght Mascara
Posledný živel - vzduch - bude o týždeň, 25.10.



Pekný deň!

27 komentárov:

  1. Tie nechty ako skutočné oblaky. Nádherné =)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aww. So lovely! I really like the makeup!
    I love your eyebrows :D

    X Deja

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you! But I´m sad, because eyebrow was tyrquoise and it isn´t see on picture very well :(

      Odstrániť
  3. joj Zuzi, skvelá práca ako vždy :) Chcem ísť k tebe na manikúru :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. OMG, what a great make-up, your an artist!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. These are just both oh so fab u lous. I really really like them. Great job

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jé to oko :). To by se ti hodilo kdybys šla někam na maškarní převlečená za andílka :D :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No vidíš, to mi nenapadlo, ďakujem! Som aj premýšľala, že keď je to tak trocha fantasy, na čo by sa to hodilo viac :-)

      Odstrániť
  7. Mně se moc líbí ten nápad s obočím, vypadá to jak z nějakého fantasy filmu:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Obočie bol taký spontánny nápad a bola som trošku z neho sklamaná, lebo na fotkách nie je také tyrkysové, ako bolo v skutočnosti. Ale vidím,, že sa vám páči aj takéto, tak už na tom asi nezáleží :-o)

      Odstrániť
  8. You always take such beautiful pictures of your manicures and your camera really captures the colors well. This shade of blue is so pretty. Nice!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you so much! I struggle as well I can :-) My camera is my 2nd darlin´:-D

      Odstrániť
  9. Beautiful! And I love what you did with the eyebrows! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you! Xoxo, I´m happy you all like my eyebrows :-o)

      Odstrániť
  10. nice manicure, but the make up is even better :D
    you have such a lovely eyes *.*

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ďalší nádherný modrý lak :O :) wáu,krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.