11. októbra 2012

Four Elements Challenge: Water

Voda predstavuje ženskú energiu. Je k nej priradený západ a melancholická povaha. Voda čistí, uzdravuje, znázorňuje vášeň a emócie. Je protipólom ohňa. Spadajú sem znamenia Rak, Škorpión a Ryby.

originál obrázok
"Vodné" nechty som ako inak spravila v modrej farbe. Teda čo sa základu týka.

Použité laky:
  • Gabriella Salvete Base Coat
  • Essence Colour & Go, 53 You Belng To Me
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148
  • Juli Rose Nail Enamel, 117
  • Gabriella Salvete Top Coat
Celé toto som vytvorila klasickým lakovaním a potom hubkou. (Nie, nemal to byť gradient) Na zaschnutí modrého laku som nanášala hubkou biely lak zmiešaný so strieborným. Len tak, hocijako som pritláčala hubku. Tá biela časť má predstavovať to, že je tá voda spenená :-o)

Keď som videla, že oheň mal úspech, už aj som premýšľala, čo teraz spravím s vodou. Snažila som sa, aby to ladilo k nechtom a tak som tam použila tie isté farby - modrú/tyrkysovú, bielu (dole) a striebornú (hore).

Použité produkty:
  • Essence Eyebrow Designer, 02 Brown
  • Essence I love Stage Eyeshadow Base
  • GOSH Quatro Eye Shadow, Q31 Aquarius
  • Essence Kajal Pencil, 04 White
  • Essence Long Lasting Eye Pencil, 05 C´est La Vie
  • Essence Long Lasting Eye Pencil,17 Tu - tu - Tuoquoise
  • GOSH Extreme Art Eye Liner, 11
  • L´oréal Volumissime Carbone Black
Tretí zo živlov - vzduch - príde o týždeň, 18.10.


Pekný deň!

12 komentárov:

  1. Wow, looks great, both of them. You made the best choice of colors for this challenge!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jéj to líčenie je super, ako ľadová kráľovná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díky! Aj vo mne to evokuje ľad :-D ale tak ľad je tiež voda, takže... :-D som pôvodne chcela dať na mihalnice, kým boli ešte mokré, strieborné trblietky, akože zamrznuté :-o

      Odstrániť
  3. tie nechty sú strašne krásne :) také nežné,jemné :) a to líčenie tiež pekné:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a myslíš že ten Essence lak je aj teraz v tých nových fľaštičkách? :) lebo má fakt krásnu farbu a čím dalej tým viac sa mi páči :D

      Odstrániť
    2. už nie :( škoda, že som ho objavila aj ja tak neskoro...

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.