2. októbra 2012

GOSH Day: Ako v raji :-)

Minulý týždeň som vám o tom písala celá natešená, dnes bol deň D :-) Bola som veľmi rada, že sme sa s Vierkou dohodli, že tam pôjdeme spolu. Ako na potvoru, musia byť na autobusku samé blondíny :-D Ale našli sme sa. V prítomnosti cudzích ľudí a v cudzom prostredí sa cítim dosť neisto a zaujímam pozíciu tichého pozorovateľa, ale hneď, ako spustila, mi bolo jasné, že sa jej nemusím báť :-o A tak nám cesta ušla veľmi rýchlo. Aj napriek tomu, že  sme si spravili prechádzku, prišli sme na miesto skôr. Ale ozvieženie po príchode bolo fajn :-)


Chcela som fotiť, veľa fotiť, ale nejako som to nezvládla... Chýbajú mi vizážistky, jedlo... Spätne si trocha vyčítam, že som krotila som v sebe toho japonského turistu. Keď sme boli už všetky, presunuli sme sa k prezentácii. No, čo výrobok, to hmm.. To bude zase účet :-D (hehe, nebude :-P). Trochu sa začali sťažovať kríže, čo toľko stojím, preto som bola rada, že to nebolo nejaké siahodlhé.


Tu sa k nám pripojila Janka. Myslím, že našu dvojku skvele rozšírila na trojku a som naozaj veľmi rada, že som obe baby spoznala aj naživo.

Vizážistka predviedla líčenie na dvoch modelkách, pričom na jednej ukázala líčenie s BB krémom a maskarou a pri druhej nám predstavila nový odtieň Smokey Eyes Palette, 04 Blue. Poviem vám, keď sa prišli obe ukázať bližšie, skoro som odpadla od toľkej nádhery.

Po líčení feši rozprával o vlasových prípravkoch a ja som, ako inak, dostala pocit, že ich musím mať všetky :-o A dal aj "kolovati" :-))) Arganový olej na vlasy. Premýšľala som, ako dokáže diagnostikovať vlasy so štvormetrovej vzdialenosti. Ešteže si nezobral na mušku mňa :-D





Po prezentácii bol priestor na otázky, ale odpoveď týkajúcu sa vlasov som dostala od Vierky, dekoratívnu poznám, pleťovú tiež, takže som pokukala tiene, lícenky, spravila zopár fotiek z bližšej vzdialenosti... BB krém som už mala síce vyskúšaný a chcela som vyskúšať svetlejší, lebo sa mi zdal tmavý. Ale po tom, ako vizážistka použila č. 3 na kočku bledú ako ja, som zapochybovala, či sa nestala chyba v rozotieraní. No veď sa uvidí...
Mohli sme sa dať aj nalíčiť, ale ani jedna z nás troch sa nejako nemala k činu :-o

po práci :-)






Nedá mi to opäť nespomenúť... Janka hovorí: "Zuzi, taký stojan máš aj doma ty, nie?" :-) No, skoro...


Všetci sa rozpŕchli, ale my sme ešte nejako kecali a kecali...... Pri stolčeku, kde zostalo niekoľko zvyšných "welcome drinkov" :-D A tak po mojite prišiel ďalší prípitok... Dajme tomu, že rozlúčkový :-)


Dámy, medzi darčekmi máte rúž, to nie je rúž, to je usb kľúč. Ja som ho už aj nazvala, je to rúž v novom odtieni - GOSH Velvet Touch Lipstick, 2.0 USB :-o)

A toto bola moja dnešná spoločnosť, teda tá najbližšia :-) Sledujte počet zvyšných drinkov :-D :-P


Po odchode sme nakukli do taštičiek a teda za seba musím povedať, že som veeeeeeľmi prekvapená darčekmi. Okrem toho, že mi tam dali tie veci, ktoré som si chcela kúpiť, ich tam bolo hojne. Vrátane "voľnej vstupenky" na Interbeauty. Teda ak to správne chápem, že ten ústrižok sa vymení za vstupenku :-)


Všetko postupne predstavím. Ale verím, že niečo nájdete aj na ďalších blogoch. Len okrem Adriany bohužiaľ neviem, kto boli ostatné baby.

Domov so prišla unavená, ale tak príjemne, takže mi to nevadilo.

Ďakujem firme za toto stretnutie a babám za milú spoločnosť.

Pekný večer!

9 komentárov:

  1. Jééj jak si to krásne spracovala a napísala :) Fakt to bol super deň, lepšie dopadnúť nemohol, len ma mrzí, že nemáme fotku aj všetky 3 spolu... ale verím, že bude ešte príležitosť ;) (dala by som si teraz to mojito :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. och, vďaka, hlavne, že tie fotky nevyzerajú až tak tragicky, ako som si myslela :-) vidíš, to som tam zabudla napísať :-D že kým sme sa stihli odfotiť aj schovali Gosh výzdobu :-D ale ja by som tú fotku len špatila, takto to je dobre ;-) veru, aj ja by som si ešte dala, miesto toho mi tu šumí celaskon :-D :-D :-D

      Odstrániť
    2. joj, a aj ja verím, že ešte bude :-)

      Odstrániť
    3. Fotky vyzerajú naparádu :-) a si sa tak bála... ale je vidno, že sme netroškarili, keď sa pozrieš na ten stôl, pri ktorom sme sedeli :-) ale rozhodne bolo super :-)

      Odstrániť
    4. ružového nádychu sa síce nezbavili, ale v pohode. no bilancia "nášho" stolčeka je dobrá :-D

      Odstrániť
  2. Ahoj Suzi, skoda ze sme sa oficialne nestihli zoznamit,to som vedela ze si z tohto blogu,no neviem ako sa volas, asi Zuzka, ked Suzi... :] Ja som tam bola s Alickou z AlliceDom a Eliskou z All I know about cosmetics,ak si ich chces pozriet. Ale super, ze ty si ma spoznala hned :) Adri, Visage by Adriana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, super, že si sa ozvala aspoň takto. :-) Elišku sa mi po dlhom googlení podarilo nájsť, lebo jej tvár mi bola strašne povedomá :-) Druhú kočku si pozriem. A hej, volám sa Zuzana :-)

      Odstrániť
    2. Vies co,chcela som sa opytat aky to mas fotak,strasne sa mi pacilo ze je taky maly, sikovny do ruky,drahy bol?

      Odstrániť
    3. chichi, malý šikovný ani nie :-))) Fuji Finepix, cena do 600 eur

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.