10. októbra 2012

Halloween Pumpkin?

Tekvice sú ďalšia dobrá vec na jeseni. Či už také tie okrasné, alebo tie vyrezávané. Z tých prvých si robím jesenné dekorácie a tými druhými strašíme nášho psa :-o)

zdroj
Večer som čítala knihu, ktorá mala čierno - oranžový obal. Hrabala som sa v starých obrázkoch, ktoré som upla na svoju nástenku na Facebooku a našla som tam obrázok Halloween Kitty. Aby do tretice som narazila na tieto nechty. Tri krát a dosť! :-) Tá čierno - oranžová kombinácia mi niečo naznačuje...

A tak štetec dal štetec... A ...


Použité produkty:
  • Essence Eyebrow Designer, 02 Brown
  • Essence I love Stage Eyeshadow Base
  • GOSH Eye Shadow Palette (bronzová, čierna zmiešaná s tmavozelenou, vyznačené v koláži)
  • Catrice Gel Eye Liner,01 Black Jack With Jack Black
  • GOSH Velvet Touch Eye Liner Waterproof, Black Ink
  • GOSH Lenghtening 2 Step Mascara
Tak, toto sa skrývalo na včerajšej fotke z Facebooku pod rukou (lak bude niekedy v budúcnosti).

Prajem pekný večer!

18 komentárov:

  1. Díky tomu obrázku s nehty jsem se hned začala víc těšit na halloween až budu vytvářet :).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Škoda, že se u nás tenhle svátek moc neslaví, mně se moc líbí. Každý rok aspoň udělám dýňovou polévku, kterou máme rádi:-) Líčení je moc krásné:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, aj mne je to ľúto. výzdoba, masky a to všetko, aj mne sa to páči. mmm, aj ja tekvicovú veľmi rada :-) ktovie aký je koláč :-) Ďakujem!

      Odstrániť
    2. Dyňový koláč!!! Ďakujem za inšpiráciu - mám v chladničke dve veľké dyne - jedna padne na krémovú polievku s krutónmi, ale za toho pána som nevedela, čo s tou druhou... (to je tak, poslať chlapa na nákup - kúp dyňu a prinesie rovno dve ;)) No a predsalen navariť galón polievky - kto by to jedol? ;) Ale hneď idem vygúgliť nejaké recepty na ten koláč :D

      Odstrániť
    3. :-))) no veď čo bude trochárčiť. Ako sa dá cez make-up pekne premostiť k pečeniu :-D potom daj vedieť, aký bol :-)

      Odstrániť
  3. Kvůli dýním, nebo všeobecně kvůli Hallowenu bych chtěla na chvíli bydlet v Americe :D :)
    Líčení je úžasné, kdybych si to taky tak dokázala namalovat a slušelo mi to, tak jsem nejšťastnější :)

    www.sunnyym.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Monika, presne! A ešte kvôli cupakes - milión druhov a úžasných prevedení. A samozrejme vďaka za komentár a pochvalu, som rada, že sa páči ;-)

      Odstrániť
  4. Ach... koli Halloweenu by som asi najviac chcela byt v amerike, to ich krásne trick or treat :D chodenie si re sladkosti od domu k domu *-* dokonalost :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D asi si idem ešte raz pozrieť tú časť Beverly Hills, kde mali Halloween. A dúfam, že si od "svokry" donesiem tekvičky, nech urobím výzdobu, lebo dostávam na ňu čoraz väčšiu chuť, LOL

      Odstrániť
  5. Tak trošku nehaloweenska otázka. Ako si spokojná s gelovou linkou? Z obrázku som usúdila, že si ju použila ako vnútornú linku, či sa mýlim? Používaš ju aj namiesto tekutej linky? Mala som jednu z Avonu a nechávala otlačok na viečku, tak som ju moc nevyužila.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale je kozmetická :) Gélové linky milujem. Mám dve od Catrice a dve od Essence, viac som spokojná s Catrice. Najčastejšie používam túto čiernu. Nie, na vnútornú linku som použila ceruzku od GOSH (Velvet touch eye liner). Gélovú som skúsila zopár krát použiť aj do oka, ale dráždilo mi ho a oko mi strašne slzilo, tak na vnútornú už len ceruzku :-) Ja osobne používam aj tekutú linku, aj ceruzkovú, ale gélovú mám najradšej a najčastejčie ju používam aj na líčenie sem na blog. Viem, že niektoré baby sa sťažujú na otláčanie aj pri tejto, mne osobne nič také nerobí a drží na oku až kým nezaúraduje odličovač - vhodný aj na vodeodolný make-up.

      Odstrániť
  6. I love everything that is orange and combined with black is more beautiful!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) I think I fell in love with this combination, too :-) Thanks!

      Odstrániť
  7. I love it! The colours go so well together and it's really pretty! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.