19. októbra 2012

How to: Soft Nails (Mateja Challenge)

Ivanku zaujímalo, ako som spravila nechty na tému Jemný z "Three Mateja Challenge", tak som sa do toho pustila. A včera, kým som mala nenalakované nechty, som dodatočne k videu spravila aj fotopostup.


Fotopostup:

1) Nanesieme podkladový lak.
2) Nanesieme zvolený farebný lak najprv do šikma a potom urobíme chvostík.
3) Nanesieme druhý lak (môžete ho vynechať, ja som ho zvolila pre jeho jemnú perleť).
4) Spravíme tri strieborné prúžky - dva po okraji, jeden do stredu.
5) Do čerstvo nanesených prúžkov zasadíme kamienok.
6) Prelakujeme vrchným lakom.

Použila som tie isté laky, len okrem klasického priesvitného som naniesla správne vrchný a spodný lak :-)

Video:


Dúfam, že som aspoň trocha pomohla :-) Farebná kombinácia je už na vás, ja som mala tieto farby zvolené pre danú tému. Ako je napísané v postupe, na vytvorenie tvaru vám bude stačiť jedna farba a vypadne vám jeden krok.

Inak ak budem vytvárať postup alebo video na nejaké staršie nechty, bude sa to všetko nachádzať pod záložkou "How to" :-) Keďže sa mi kopia požiadavky na postupy, po troške na tom pracujem. Len tak pre info, v tejto skupine sa nachádzajú aj pávie alebo ohnivé nechty... K obom mám už vypracované fototutoriály.

Prajem pekný deň!

22 komentárov:

  1. Veľmi pekné, také naozaj ženské :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Toto je krááásne mala by som sa aj ja o také pokúsiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Práveže sa mi nepodaril chvostík, lebo som popri lakovaní kontrolovala zaostrovanie :-D no mohlo to byť aj horšie :-o) Ale vďaka, potom čakám na správu, ako to dopadlo :-)

      Odstrániť
  3. krááásne :) už sa teším, keď mi dorastú nechty a skusim to :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) vďaka, snáď som ti pomohla :-)

      Odstrániť
    2. určite :) a ešte by som sa chcela spýtať, že tie kamienky ti neodpadavaju ? lebo mne aj tie "šesťuholniky" ploské odpadavaju aj keď dám viac vrstiev topcoatu :(

      Odstrániť
    3. na prehrabávanie vlasov to veru nie je :-( väčšinou vydržia tak deň. Väčšinou sa snažím spraviť taký design, že aj keď odpadnú, tak to budú ozdobené nechty, trocha to tam zakamuflujem a je to. Alebo to dám po odfotení dole a prerobím ich hneď :-( by som povedala, že všetky tieto ozdoby nie sú veľmi vhodné pre obyčajné nechty, skôr na zaliatie do gélu

      Odstrániť
    4. hej to hej :( je to síce škoda, lebo sú pekné :))

      Odstrániť
    5. tak tak :-( a to ich ešte toľko všelijakých existuje, čo už

      Odstrániť
  4. Vypadá to úžasně, přesně něco takového bych ráda zkusila =)

    anesagill.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super nápad, je to moc hezké :).

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Excellent tutorial and a really beautiful mani! :) By the way, what's the song in the video? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. thank you! It´s Charity Vance and her song Walk in the Park :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.