15. októbra 2012

Hrdza a zlato

Tento hrdzavý fešák so mnou odišiel z Interbeauty. Pôvodne som mala v pláne spraviť k nemu aj líčenie, ale víkend bol tak nabitý, že na bavkanie sa nebol čas.

Ako ho popísať? Jedným slovom, dokonalý! Viacerými? Hnedo-červený lak, s bronzovou perleťou a zlato-strieborným shimmerom. LOL. Ale moje oko tam toto všetko vidí. Kryl už v jednej vrstve, ja som zo zvyku naniesla aj druhú.

na slnku
 
Samotný som ho mala na nechtoch tri dni. Potom k nemu pribudlo zlato. Na končeky, hubkou. Fotila som až dnes, pred odlakovaním. Škoda, že slnko vyšlo, až keď bol z nechtov preč. Určite si ich ale zopakujem. Bola to nádherná kombinácia a navyše jej dlžím ešte to líčenie :-P

tieň a oblačnosť :-)
 
Použité laky:
  • Gabriella Salvete Base Coat
  • GOSH Nail Lacquer, 603 Rusty
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 104
  • Gabriella Salvete Top Coat

Prajem pekný začiatok týždňa!

12 komentárov:

  1. No na temu takej 'tehlovej' farby som minule vymyslala licenie, tvoje nechty sa mi do tohto konceptu velmi hodia, vyzera to super, krasna farba s jemnymi odleskami - nadhera :-).

    Inak, pozyvam ta na GIVEAWAY, dufam, ze sa ti bude pacit a zucastnis sa ;-).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka! Aj za pozvanie. Už som ju videla, len ja sa akosi do GA nezapájam :-/ Tá maska ma láka dosť, som aj rozmýšľala, že by som sa zapojila už len kvôli nej :-o)

      Odstrániť
  2. Vidím, že špongiovanie trénuješ jedna radosť :P A ten zlatý Gabriella Salvete si plánujem kúpiť už asi polroka :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-))) hej, ale to radšej nezverejňujem :-D skôr ma baví len takéto ďobkanie, hmm, nazvime to falošný gradient ;-)

      Odstrániť
  3. This is a very elegant combination, beautiful! Have I mentioned how much I love the shape of your nails, they look stunning!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je docela zvláštní kombinace, ale na podzim se perfektně hodí:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka! slovne to znie celkom divne :-D no bolo to prvé, čo mi napadlo, keď som chcela vymyslieť názov :-) ale na nechtoch to nebolo až tak divné :-)

      Odstrániť
  5. neverila by som že takáto farba môže tak super vyzerať na nechtoch :) ale tak na tvojich vyzerá skvele všetko :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. on je úžasný a na slnku ani nehovorím :-D ja by som povedala, že ja si dám na nechty všetko :-D teda laky myslím :-P

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.