17. októbra 2012

Magnetic Essence

Konečne sa dostávam k článku o magnetických lakoch od Essence. Bude trocha obsiahlejší, keďže bude obsahovať dva laky, dva magnety a porovnanie.

Ono, hmm, pridávam to trochu neskoro ako som plánovala, ale radšej neskoro, ako vôbec :-P. Keď sa to tak zoberie, magnety som mala zakúpené chvíľu predtým, ako som si chystala fotky do príspevku. Prečo? Lebo keď ich dali do predaja, hneď sa rozpredali.

Takže, v tomto príspevku som si zobrala na mušku (z ľava do prava):
  • Essence Nail Art Magnetics, 02 Hex Hex!
  • Essence Nail Art Magnet, 01 Magic Stripes!
  • Essence Nail Art Magnet,  02 Magic Star!
  • Essence Nail Art Magnetics, 04 Mystic Wish!



Objem 8 ml, cena 2,29 €/ lak a 1,89 €/magnet. Laky sa kupujú zvlášť, magnety sa kupujú zvlášť. Magnet sa dá nastoknúť aj na prst, ale ja som ho použila klasickým proložením k nechtu.
Počas lakovania ryhoval, fungoval, ako sa mu zachcelo - raz vytiahol vzor pekne, raz ani ťuk. Z tohto pokusu vyšiel lepšie Mystic Wish! a magnet 01 Magic Stripes. Aj keď, magnet som musela mať priložený asi minútu, aby som čosi vytiahla a vzhľadom na to, že som s tými nechtami mala ísť medzi ľudí, keď nevytiahol, bol to pokus - omyl... Okrem toho rýchlo schol, no vydržal jeden deň (výdrž laku som fotila len pre jeden, ale oba boli na to rovnako). Pri odlakovávaní dosť špinil a na niektorých fotkách je to dosť vidno, nepodarilo sa mi dostať lak preč ani po drhnutí.


 výdrž lakov

Aby som sa potom neopakovala, toto sú laky osamote...

Essence Nail Art Magnetics, 02 Hex Hex!
Essence Nail Art Magnetics, 04 Mystic Wish!
A teraz prejdime k samotnému magnetizovaniu.

Magnet 01 Magic Stripes!

  • 02 Hex Hex!
Essence Nail Art Magnetics, 02 Hex Hex! + 01 Magic Stripes!
  • 04 Mystic Wish!
Essence Nail Art Magnetics, 04 Mystic Wish! + 01 Magic Stripes!
  • Koláž a porovnanie

Keďže som už mala doma magnetické laky od PUPY (tu a tu), nedalo mi to a zisťovala som, kde nastáva chyba. V lakoch? V magnete? Tu je výsledok pokusu.


Ako vidíte, zamenila som laky a magnety. Čo to povedalo? Chyba je v lakoch.

Magnet 02 Magic Stars!

  • 02 Hex Hex!
Essence Nail Art Magnetics, 02 Hex Hex! + 02 Magic Star!
  • 04 Mystic Wish!
Essence Nail Art Magnetics, 04 Mystic Wish! + 02 Magic Star!
  • Koláž a porovnanie

Pri porovnaní platilo to isté, čo pri predchádzajúcom magnete. Tento bol na farby, ktoré vlastním, navyše aj nevýrazný, takže to celkový výsledok kazilo. Tu už som ani nedávala Essence lak, lebo výsledok je dosť viditeľný aj z fotiek vyššie a nemala som už na to náladu :-(


Týmto som si len potvrdila, že chyba nie je v magnetoch, ale v lakoch. V týchto mojich určite. Nepomohlo ani premiešanie laku, ani predlžovanie magnetizovania alebo skúšanie s vrstvením... Závidím tým, ktorým fungoval tak, ako má (ak také sú :-o).

Takže ak sa vám s týmito lakmi magnetizovanie nedarí, nehádžte flintu do žita :-) Nie je zrejme chyba vo vás. Kúpte si na skúšku kvalitnejší lak. U mňa to tak zafungovalo.

Celkovo si myslím, čo sa magnetov týka, mohli by byť ohnuté do céčka aj v pozdĺžnom smere. Veď necht má svoj tvar predsa aj v tomto smere. Potom magnet, ktorý ledva niečo vytiahne, na vzdialenejšom konci nevytiahne nič.

Tak, snáď som upokojila trocha tie, ktoré nadávajú, že sa im to nedarí :-)

Pekný večer!

6 komentárov:

  1. ja mám tie od pupy.. a tiež nechápem, kde je problém... niektoré magnety idú, niektoré nejdú.. niekde sa stala chyba :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tie od Pupy začnú ťahať ešte ani nie som naštelovaná :-o) pri Essence som mala pocit, ako keby som pri tom čakala na spasenie :-D

      Odstrániť
    2. hej ide to rýchlo.. len sa mi stalo, že niektoré magnety nešli vôbec.. alebo urobili tri výazné pruhy a tam to skončilo...

      Odstrániť
    3. mne našťastie Pupa fičala v pohode

      Odstrániť
  2. Ty proužky vypadají velmi pěkně :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie ešte vyšli a mala som akú - takú trpezlivosť :-) Ďakujem!

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.