7. októbra 2012

On the Red Carpet

Keď sa pozriem spätne na moje výtvory, neviem, či sa mi chce smiať alebo plakať. Ale keďže to sem patrí, nebudem to mazať. Tak som sa rozhodla, že sem v nedeľu pridám jeden upgrade niektorých nechtov, pretože tie sú pre mňa celkom dôležité. Jednofarebných alebo kde je kombinácia. Nie, že by som sem nemala čo pridávať, ale zaslúžia si peknejšie obrázky :-)

Dnes si zoberiem na mušku lak od Catrice v kombinácii s Essence. Pôvodne sa mihli v tomto článku, odkiaľ som ich dala preč. Tento lak som vám ukázala aj v jesenno - zimnom výbere, ale dnes ide hlavne o kombináciu.

Použité laky:
  • Catrice Ultimate Nail Lacquer, 070 Caught on the Red Carpet
  • Essence Colour  & Go, 72 Time For Romance








Inak súťažím o Pupa laky, tak tie, ktoré nie ste na Facebooku, neviete to a chceli by ste dať mojim nechtom hlas, môžete tak urobiť napr. tu ešte dnes a zajtra ráno. Vopred ďakujem!
Prajem peknú nedeľu!

8 komentárov:

  1. Catrice lak může být hrdý na tak pěknou fotku :) Taky mám někdy nutkání smazat nejstarší příspěvky na blogu, ale člověk se musí překonat, asi by to nebylo zrovna nejlepší... Jinak v soutěži o Pupa laky jsem hlasovala pro dva tvé skvělé výtvory :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem moc! Aj za komentár aj za hlasy. Akože vážne, všetky, čo sú tam, ach... Ale každý sme nejako začínali, že ano, a jednoducho to patrí k tomu. Aspoň vidím, akú dlhú cestu som odvtedy prešla :-o)

      Odstrániť
  2. Krasne...mas o jeden like viac ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. more bordeaux but yes, beautiful colour :-) thanks!

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.