27. októbra 2012

Pumpkin Nails


V prvom rade vám predstavujem môjho G.G. (Dží - Dží) :-o Ak náhodou bude niekoho zaujímať to meno, vysvetlím až potom :-)

A teraz prejdime k nechtom. Verzia jedna - lakované špičky. Spravila som k nim aj fotopostup.

Použité laky:
Gabriella Salvete Base Coat
Essence Colour & Go, 46 Wake Up!
Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 145
Catrice Ultimate Nail Lacquer, 340 Run Forest Run!
Magic Visage, 9 (čierny)
Gabriella Salvete Top Coat


1. Nanesieme podkladový lak.
2. Vytvoríme tekvice.
3. Nakreslíme záhyby tekvice (bohužiaľ mi to tu zaniká :-( ale na fotkách je vidno trblietavé prúžky).
4. Nakreslíme stonku.
5. Nakreslíme tváričky a prelakujeme vrchným lakom.


Verzia na kratšom nechte a čiernom podklade.
Hehe, v mojej predstave mali síce inú podobu, ale nevadí. Budú nabudúce :-) Keď som vybehla medzi dvere, či sa mi nepodarí spraviť aspoň jeden záber vonku, akurát na mňa fúklo a oprskalo mi ruky dažďom. Tekvička vyzerala, ako keby plakala :-o) Tak som potom už radšej fotila vo vnútri.


Peknú (aj keď upršanú) sobotu prajem!

8 komentárov:

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.