9. októbra 2012

PUPA Mani

Ako ste si všimli, zúčastnila som sa súťaže o najkrajšiu manikúru s PUPA lakmi. Tie, ktoré ste hlasovali, ste videli obrázky, dnes napíšem aj to, ktoré laky som použila.

Mimochodom, nevyhrala som, ale to sa dalo čakať pri "lajkovačke", že. Teda... Vyhrala som, pretože bola ocenená moja práca a to je pre mňa podstané!

Poslala som tam viacero nechtov, ale netušila som, že polovica bude len mojich. Takže nie, nie som blbá, len som netušila, že bude taká malá účasť. Bola by som tam poslala jedny, max. dvoje. Najprv som skúsila poslať len také obyčajné - že magnetické (tu a tu) a holografický. Váhala som, či poslať ďalšie. Ale tak trocha som sa hanbila sama pred sebou, pretože viem, že to viem aj lepšie. No čo, keď nevyhrám, snáď aspoň niekoho inšpirujem :-D

A toto sú tie moje výtvory...

Holo Mani
Tieto boli síce robené s iným nadlakom, ale poctivo som ich prerobila s Pupa nadlakom.Táto fotka je ale krajšia, čo vám budem hovoriť :-o) No o tieto veľmi nešlo. Záležalo mi skôr na tých ostatných. Inak 032 Holographic Emerald.

A teraz o tom, ako sa dá zo zopár lakov spraviť niekoľko nechtov :-P

Aby neboli všetky farebné, rozhodla som sa pre jedny s francúzskou manikúrou. Ale poviem vám, toto bol asi najrýchlejší nail art. Tie laky mi tak rýchlo schli, že som ich nestačila bodkovačom dávať na nechty, takže som si musela riadne švihnúť :-)

Použité laky:
  • PUPA French Manicure
  • PUPA Lasting Color 617 Sunset Deep Red
  • PUPA Fix & Shine Top Coat

French with Flowers
French with Flowers
Toto bol môj pokus o gradient. Všemožne sa to snažím naučiť a dúfam, že sa raz sa to podarí :-)
Použité laky:
  • PUPA Lasting Color (Hot Tropics), 728 St. Barts Turquoise
  • PUPA Lasting Color (Hot Tropics), 617 Sunset Deep Red
  • PUPA Fix & Shine Top Coat
PUPA Gradient
PUPA Gradient
V týchto išlo a obyčajné bodkovanie. A hlavne to chcelo veselší podklad. Nechala som sa inšpirovať jednými, ktoré som tu ešte ani nepublikovala.

Použité laky:
  • PUPA Lasting Color (Hot Tropics), 617 Sunset Deep Red
  • PUPA Lasting Color (Hot Tropics), 728 St. Barts Turquoise
  • PUPA French Manicure
  • PUPA Fix & Shine Top Coat 
PUPA Bubbles
PUPA Bubbles
A tieto boli najúspešnejšie :-) Boli moje prvé v albume, watermark hovoril za všetko, takže boli prvé po ruke. Ale priznám sa, že mne sa tieto zo všetkých mojich najviac páčili.

Použité laky:
  • PUPA Lasting Color (Hot Tropics), 728 St. Barts Turquoise
  • PUPA Fix & Shine Top Coat   
Autumn Stripes with PUPA
Autumn Stripes with PUPA
Tento príspevok mal uzrieť svetlo sveta síce až zajtra, ale mail od Pupy a jeho obsah ma tak potešili, že som ho posunula na dnešok. No sorry, no, veď viete, aké to je, keď sa človek veľmi poteší, že mu vyšlo niečo, na čom mu záleží :-D Okrem toho sa mi podarilo dosiahnuť stovku followerov, takže snáď bude deň pokračovať ďalej v takom pozitívnom duchu. Ja sa dokážem tešiť z takých maličkostí :-D

Ďakujem aj vám za hlasy (tým ktoré ste mi prispeli) a sľubujem, že keď mi príde výhra, niečo pekné pre vás vytvorím!

Pekný deň všetkým!

22 komentárov:

  1. Ahááá, tak o tomto gradiente si asi hovorila :D Ale veď nie je zlý, neviem čo vymýšľaš :) A tie posledné nechty, ME GUSTA! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D nieee, o všetkých nevydarených pokusoch, ktoré som už absolvovala. tento síce nie je na 100% ale je najlepší zo všetkých, čo som kedy urobila (a nepublikovala) :-) no, veď tie boli aj mojím favoritom ;-)

      Odstrániť
    2. A skúšala si ho robiť aj s bledými lakmi? Lebo tam je oveľa menej vidieť ten prechod, než pri takýchto tmavých ako si použila ty :)

      Odstrániť
    3. jj, pastelová ružová a modrá, aj biela s ružovou, aj biela s modrou, už všeličo. ale dobrá správa je, že sa to postupne zlepšuje :-)

      Odstrániť
  2. ja som Ti hlasik hodila, no skoda =/ aj tak boli tvoje najkrajsie =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! aj za hlas aj za komentár, aj za pochvalu :-)

      Odstrániť
  3. lot of great manicure, mine favorite is that red :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thanks! These nails I did for Pupa competition (The Best Manicure with Pupa Nail Polishes) in our country on Facebook. Mine favourite are last nails .-)

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. díky! inak sledujem, že už recenzuješ :-) ja som úplne zamilovaná do šampónu, ale na špirálu sa veľmi teším!

      Odstrániť
  5. Ty kytičky jsou krásné, ale i ostatní jsou moc povedené :).

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hi. I am your new follower, find your blog by mistake. Love your creative nail art, and you have lovely pictures. We share the same passion, I am a nail art fan too. Have a great day, I am anxious for your new post!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aw, but good mistake, isn´t? :-o) thank you so much for your words! I hope you will like my other and other nails :-) (or make-up)

      Odstrániť
  7. Mně se asi nejvíc líbí ta první varianta, je to takové jednoduché a čisté a ten lak má navíc velmi zvláštní barvu:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. každá si tu našla niečo :-) a to som rada. má zvláštnu farbu, aj ten efekt jej dosť pridáva. navyše tak rýchlo schne, že ak nemám náhodou spravené nechty a mám niekam ísť, tak táto holo francúzska to vyhrá a už som ju tak mala niekoľko krát. ďakujem!

      Odstrániť
  8. Blahoželááám! Asi sa budem musieť na staré kolená zaregistrovať na facebooku :-D. Už ti aj výhra dorazila?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-))) ďakujem, hej už laky dorazili, len neviem, čo z nich ešte vytvorím.

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.