13. októbra 2012

Review: GOSH BB Cream


OK, priznávam, keď mi prišla reklama s novinkami, pregúlila som očami. Ďalší "bí bí krím"... Ale aspoň, že je to tentokrát GOSH. Takže som pri najbližšej návšteve Hlohovca nacupkala do Fann-ka a išla som si o ňom pokecať so slečnou predavačkou. Keďže sme obe usúdili, že bude najlepší, domov som si odniesla téglik kelímkovitý so vzorkou č. 2 :-) A podľa neho som robila aj túto recenziu.

Najprv niečo k technickým veciam. Čo je to BB krém už všetci vieme. Takže aj tento v sebe skrýva hydratačný krém, podkladovú bázu a make-up, vyrovnáva tón pleti a prekryje drobné chybičky. Jeho objem je 30 ml a ak by sa niekomu zdalo, že je to málo - pre porovnanie MU-mi GOSH X-Ceptional Wear má objem 35 ml a GOSH Natural Touch má objem 30 ml. Kým prvý spomínaný obsahuje UV filter a druhý SPF 8, BB krém má SPF 15. Je vhodný pre všetky typy pleti. Má päť odtieňov, takže vo väčšine prípadov by nemal byť problém z výberom odtieňu. Podľa popisu výrobku by mal obsahovať technológiu prispôsobivej farby, kedy by jeden odtieň mal pokryť viaceré tóny pleti a rastlinný komplex pre spevnenie pleti Phytosan.

01 Sand
02 Beige
03 Warm Beige
04 Chesnut
05 Espresso
zdroj

Ja som si teda zadovážila č. 2, tie sú aj k dispozícii vo vzorkovom balení a od firmy sme dostali č. 3. Hoci som bola dva krát presviedčaná o tom, že dvojka musí byť pre mňa tá pravá a jednička bude príliš svetlá, tak nie, ja opäť tvrdím, že nie. V lete snáď, ale už som dosť vybledla. Potrebujem č. 1 alebo aspoň zmiešané s č. 2. Ja mám navyše blbý krk, ktorý sa mi nikdy neopáli, tak si viete predstaviť, ako to vyzerá.


zloženie

táto papierová mi vyšla na dve nanesenia

Ja nie som vhodný a ukážkový typ pre BB krémy (teda pre slovenské verzie), pretože mám pleť problematickú s ešte zopár pozostatkami v podobe jazvičiek a fliačkov. Hoci sa mi ich väčšina už zahojila, tie najhlbšie ešte trocha pretrvávajú. Navyše mám pri jednom spánku pigmentovú škvrnu a pri druhom jazvu po úraze. Aj keď je pravda, že oproti stavu tak spred roka, som si v lete vystačila len s korektorom. No ale na rovinu, v prirodzenom stave by ste ma stretnúť nechceli, som veľmi farebne nevyrovnaná  :-D ALE!
Nebojte sa, toto nie je ďalší Garnier :-P. Keď som si ho naniesla na tvár, mala som pocit, že som použila make-up. Krytie bolo aj pre mňa postačujúce, škvrnky zmizli a ja som bola jednofarebná. Na väčšie nedostatky som použila korektor, ale to isté musím spraviť aj pri MU-e. Keďže patrím do skupiny "leskáčov", je mi treba použiť aj púder. Takto mi to vydržalo v pohode 6 hodín (potom som sa už išla odlíčiť). V podstate som pri použití mala problém iba s odtieňom. Takže technológia prispôsobenia sa môjmu tónu asi trošku zlyhala :-o) Skôr si myslím, že toto funguje z bledšieho odtieňa na tmavší ako opačne...

farebný rozdiel
Pre ukážku, toto sú štyri nerozotreté vzorky:
1. GOSH Natural Touch, 32 Pearl
2. GOSH X-Ceptional Wear, 12 Natural
3. GOSH BB Cream, 03 Warm Beige
4. GOSH BB Cream, 02 Beige
pre info, 1 a 2 sú MU-y, ktoré mi farebne z GOSH v tomto období vyhovujú najviac.

Takže na záver moje zhrnutie:
- SPF 15
- výber až z piatich odtieňov
- stredne krycia schopnosť
- výdrž s púdrom 6 h
- krémová konzistencia
- v mojom prípade sa mi lepšie nanášal štetcom ako prstami
- bez parfumácie a parabénov
- nevysušoval ani príliš nemastil

Fotené čisto len s BB krémom, bez korektora a púdru, horšia polovica tváre
V podstate sú v tomto článku zachytené moje postrehy a ako fungoval u mňa. Tým, že sa mi dosť podobal na make-up, nebolo to pre mňa nič prevratné, ale na druhej strane v porovnaní s iným BB krémom išlo o 100% rozdiel medzi nimi. Ale moja skúsenosť sa samozrejme môže líšiť od typu pleti alebo ročného obdobia.
Ako som spomenula, jediné, čo mi celkom nesadlo, bol odtieň. Myslím si, že si s čistým svedomím môžem kľudne zakúpiť ten správny, pretože som na ňom inú chybu nenašla. Zatiaľ si pomôžem tak, že si ho zmiešam s najsvetlejším odtieňom,čo vlastním (X-Ceptional Wear, č. 11 Porcelain). Snáď ešte keby začali vyrábať MU-y aj pre ľudí so žltým podtónom pleti :-o)

P.S.: Takýchto zombíkov na fotkách sa vás pokúsim v budúcnosti ušetriť :-D

BB krém poskytla spoločnosť GOSH Cosmetics

Pekný deň!

12 komentárov:

  1. no stress, ja mám tiež takúto pleť :) okrem jazvičiek. akurát mám asi tmavšie kruhy pod očami. preto ma nejak zatiaľ tieto bíbíčka nelákajú, ale tento kryje fakt slušne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som mávala také tmavé kruhy pod očami, že sa ma pýtali, či som nejako vážne chorá, chvalabohu tie nejako zmizli. čo sa týka tváre, pred rokom by som takúto fotku nedala :-o) krytie je veľmi dobré na BB pomery, to je fakt.

      Odstrániť
  2. Och, takže zas nič pre mňa, škoda :( Ešte tak ten svetlý - č. 1, ale asi ostanem verná LRP Hydreane (wannabe) BB krému - ružovej verzii... (ten ale moc nekryje... ale ani to od neho neočakávam). Ale inakšie efekt tohto výrobku sa mi páči (súhlasím, že vyzerá tak nejak "mejkapovo"). Osobne som za, že dáš na blog aj fotku prirodzenej pleti, aspoň je vidieť rozdiel pred a po :) Pekný článok!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. trocha som s tým bojovala, ale situácia si to vyžadovala, tak som to musela prekonať :-))) ten efekt sa páči aj mne, preto som sa rozhodla, že si skočím pre to č. 1. budem mať all in one a teraz na jeseň a zimu mi bude dobrý.
      a prečo nič pre teba?

      Odstrániť
  3. Suzi aj na mňa je trojka pritmavá, kor teraz cez zimu. Na leto myslím, že bude ideálna. Inak by mi sadla dvojka :-) Napriek tomu som s ním najspokojnejšia, keby somho mala porovnať s Garnier, Maybelline a Dermacolu. Ale zas asi Gosh je na inej úrovni :-P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak! inak už mám aj jedničku :-P niekedy spravím update :)

      Odstrániť
  4. Tiez zhanam nejaky svetly makeup, alebo BB cream na zimu a ta jednotka vyzera, ze by mi mohla sediet....v zimnom obdobi velmi vyblednem a mam problem si zohnat na seba nieco, co by mi farebne splynulo s pokozkou...skvela recenzia inak ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Inak už mám aj jedničku BB krém, tak to tu update - nem, alebo bude použitý v líčení, ešte neviem :-) V každom prípade mi sedí. Jednotka zo vzoriek by na zimu mohol byť, ja ho používam v zime, keď som na tvári viac suchá :-o) Je ľahký a krytie má asi ako tento BB krém, možno aj slabšie...

      Odstrániť
  5. Neviem, ako má presne fungovať prispôsobenie sa farbe pleti, možno zo svetlého k tmavšej. Pretože jediná zmena farby u takýchto produktov je, že stmavnú. Ja som si zadovážila vzorku tiež, a tiež sa mi neprispôsobil. Takže podľa mňa je to blbosť. Ale je naozaj super, že ponúkajú toľko odtieňov a krytie je výborné, to ma prekvapilo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej, ponuka a krytie sú vážne skvelé

      Odstrániť
  6. Mňa by zaujimalo, kde je možne zohnať vzorku tohto BB kremu? Katka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vieš čo, niekde dávajú v tom obale k nákupu, ale načo to riskovať :-))) povieš predavačke, že by si si prosila vzorku ona ti "načapuje" z neho do takého bieleho kelímka :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.