21. októbra 2012

Vampire´s Love (for the second time)

A je tu priestor na nedeľné vylepšené fotky. Keďže sa limitka Breaking Dawn už pomaly blíži aj ku mne (podobne ako sa blíži záverečný diel do kín) , rozhodla som sa pre nafotenie týchto lakov. Mimochodom, bol to môj prvý príspevok na blogu, na ktorý nie som veľmi pyšná. Možno aj preto, si zaslúžia lepší a hlavne krajší (:-D) príspevok...


V tejto limitke sa nachádzali laky:
01 Gold Old Buffy
02 Into the Dark
03 True Love
04 The Dawn Is Broken
05 Hunt Me If You Can

A takto vyzerajú u mňa na blogu po necelom roku :-)


Všetky som ich spravila v koláži. Keďže mi počasie prialo, mám záber aj na slnku, aj v tieni. Na Facebooku budú fotky samostatne, ten má väčšiu kapacitu :-)

01 Gold Old Buffy
Tmavý kaki - zelený lak so zlatým shimerom. Kryje už v prvej vrstve. Krásny je ako v tieni a vo vnútri, tak na slnku.


02 Into the Dark
Pozerala som na neho a nevedela som sa rozhodnúť, či je modro - šedý alebo fialovo šedý :-) Maťko rozhodol, že je viac šedý. Takže, č. 02 je modro - šedý lal so strieborným shimmerom. Rovnako kryje už v prvej vrstve.


03 True Love
Krásny fialový lak so strieborným shimmerom. Krytie už v prvej vrstve. Pekný je aj vo vnútri, ale ešte krajší je na slnku.

 
04 The Dawn Is Broken
Bledučko šedý lak s čierno - strieborným shimmerom. Tento treba, ako najbledší, v dvoch vrstvách.

 
05 Hunt Me If You Can
Čierno čierny lak so strieborným shimmerom. Rovnako ako 03 je krajší na slnku, lebo tam viac vyniknú trblietky a nevyzerá tak emácky :-)


Všetky tieto laky obsahujú nie klasické trblietky, ale ako som to nazvala už v iných príspevkoch, jemný trblietavý prášok. Všetky schnú do hladka. Všetky odtiene som lakovala v dvoch vrstvách.

Potupu týchto lakov som napravila a idem sa opäť tešiť na nadhádzajúcu limitku :-)

Pekný zvyšok večera!

20 komentárov:

  1. Nevím který si vybrat dřív..všechny vypadají skvěle:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) no, ja ti to uľahčím :-) to sú minuloročné :-o) v nedeľu robím príspevky so staršími nechtami v lepšej kvalite :-) ale určite tu budem mať aj tohtoročnú limitku :-) a máš pravdu, všetky sú krásne, preto všetky so mnou vtedy odišli domov

      Odstrániť
  2. Miluju stmívání :)

    www.luciet2.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 01 a 03 sú krásne, ale 04 je taká zvláštna, že od nej neviem odtrhnúť oči!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) je z nich najsvetlejšia a má najkontrastnejší shimmer :-)

      Odstrániť
  4. Suzi, jak to děláš, že máš tak krásné nehty??? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-))) ďakujem prírode a DNA :-D ale jasné, aj ja k tomu musím prispieť starostlivosťou :-o) Ďakujem!

      Odstrániť
  5. tie tvoje nádherne dlhé nechty, nádherne nalakované :) milujem tvoje recenzie na hoci čo. Nie ja milujem tvoj blog <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. och, ďakujem, som poctená :-) teraz ma veľmi zahrialo pri srdiečku :-) teším sa. aj z ostatných :-)

      Odstrániť
  6. Nádherne to máš nafotené :) Ten 02 mám aj ja a tiež som spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! už sa ale veľmi teším, keď budem fotiť tú novú

      Odstrániť
  7. Já mám Into the dark a Hunt me if you can...sehnala jsem je minulý rok ve výprodejích, ale z obrázků se mi nejvíc líbí True love :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. chichi, mne všetky :-o) 03 (spolu s 04) je z nich taká aj na bežné lakovanie, nie príliš výstredné

      Odstrániť
  8. tá trojka a štvorka sú super. tú štvorku si pamätám, lebo o nej písali na viacerých blogoch. dúfam, že nová limitka bude tiež taká vydarená ako táto. lebo keď teraz vidím tvoje fotky, tak by som neváhala a šla si kúpiť tie laky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. chichi, ja asi ani nestihnem zaváhať :-D

      Odstrániť
  9. I only got True Love and I love it! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Páči sa mi, ako si to spracovala. Keď už, tak "ze vším všudy". Všimla som si to aj pri magnetických. Mne sa najviac páči fialový a ten mám aj doma.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no treba :-) ale tak tak je to lepšie, nie? fialový sa tuším páčil väčšine :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.