14. novembra 2012

14.11. - World Diabetes Day

Dovolím si spraviť malú zmenu v pláne príspevkov a Topás odložím na zajtra. Ráno som zavesila na nástenku výzvu, na ktorú som ako inak nedostala odpoveď, lebo kto sedí celý deň pred počítačom a Facebookom ako ja, že áno :-D Ale nevadí, lebo ja som si hneď po tom uvedomila, aký je dnes deň. V buď - alebo som síce mala modrú farbu, ale rozhodla som sa rovno vytvoriť nejaký "nail design". Keďže do môjho života, či už v minulosti, alebo v súčasnosti, bližších alebo vzdialenejších, vstúpilo zopár ľudí, ktorí s touto chorobou bojovali ( ;-( ) alebo ešte stále bojujú, chcem im týmto vyjadriť moju podporu a pripájam sa k tým, ktorý na ich počesť tiež vytvorili niečo podobné.

Použité laky:
  • Gabriella Salvete Base Coat
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148
  • Gabriella Salvete Top Coat

No a ešte malý update. Pridávam "fotopostup".

  
Prajem vám pekný deň!

30 komentárov:

  1. Odpovede
    1. špongiou :-) nechala som zaschnúť biely lak, potom som naniesla špongiou bledší lak, tmavší lak, prelakovala top cotom a dala ten efektový

      Odstrániť
  2. Velmi pěkné a plně se ztotožňuji s Tvým článkem

    OdpovedaťOdstrániť
  3. If my little girl would see this manicure she would say, "Oh look mommy, princess nails :)", they are beautiful!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádhera :-) aj mne musíš niekedy také spraviť :D nebíčkovo modré :-) a samozrejme páči sa mi tá idea vyzdvihnúť takto dôležitý deň :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Urobím, píšem si aj teba na zoznam :-) mne to nedalo, ja som sa musela zapojiť :-(

      Odstrániť
  5. To vypadá krásně, na zimu jak dělané :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To je krásné, připomíná mi to zimu a sníh:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) vďaka, vidím, že to zimu pripomína viacerým :-)

      Odstrániť
  7. jééj strašne krásne :) keby mám také laky určite by som to vyskúšala :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Skús iné farby, rada si pozriem iné prevedenie :-)

      Odstrániť
    2. zistila som že mám taký trblietkavý fialový od essence tak možno skúsim :)

      Odstrániť
    3. no vidíš, tak potom, ak budeš chcieť, kľudne pošli alebo zaves mi to na FB :-)

      Odstrániť
    4. jasné :) len neviem kedy to bude lebo mám strašne veľa obrázkov stiahnutých na inšpiráciu tak neviem aké nechty skôr spraviť :DD

      Odstrániť
    5. :-D to poznám. ja mám krem toho ešte dosť nechtov nafotených aj svojich :-)

      Odstrániť
  8. Odpovede
    1. ďakujem ti! :-) som rada, že sa páčia :-)

      Odstrániť
  9. Love the manicure, it's gorgeous and you applied Prince Charming so perfectly.

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.