26. novembra 2012

Amethyst

Ametyst. Mocný kameň, ktorý bráni nositeľa pred psychickými útokmi a ich energiu premieňa na lásku.  Je symbolom obetavosti a nezištnosti. Vyskytuje sa v odtieňoch fialovej. Jeho názov pochádza zo starogréckeho slova amethustos.
zdroj
Ametyst je aj kameň znamenia Strelca, teda aj môjho. Kedysi dávno som jeden dostala od rodičov, keď sme boli na výlete v Banskej Štiavnici, kde sú tiež jeho náleziská. Bohužiaľ som ho stratila, čo mi pripomína, že by som si jeden mohla znova opatriť.

Použité produkty:
GOSH Eyebrow Pencil, Greybrown
Zoeva Eye Primer
Zoeva Metallic Stones Palette (21, 22, 23, 24)
Catrice Gel Eye Liner, 010 Black Jack With Jack Black
Essence Long Lasting Eye Pencil, 16 Coolest Chic
GOSH Boombastic Volume XXL Mascara

Toto je predposledné líčenie a neverím, že som to vydržala. Posledné bude ružové, len som ho do kalendára zaznačila na zlý dátum. Bude až tridsiateho.

Prajem pekný začiatok týždňa!

16 komentárov:

  1. How can all the colours look so great on you! Beautiful look! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thanks! Purple is one of my favourite colours on the eyes :-)

      Odstrániť
  2. Nezvyčajné farby si skombinovala, ale páči sa mi to :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a tak to je len tá fialová taká zemitá, nie celkom fialová :-) vedela by som to spraviť aj z fialovejšej, ale odmietala som sa vzdať svojho plánu využiť paletu v polovici líčení :-) a ďakujem!

      Odstrániť
  3. dole ta fialková je co za značku? Essence? musím mrknout

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, to je Essence, z týchto http://www.essence.eu/sk/produkty/oci/ceruzka-na-oci/dlhotrvacna-ceruzka-na-oci.html mám všetky farby, mám ich veľmi rada :-)

      Odstrániť
  4. Fialovou barvu mám moc ráda, krásné líčení!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne :-) ja teraz rozmýšľam akú omietku nahodím na beániu :-/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! a Vierka zase na stužkovú :-)

      Odstrániť
  6. myslim, ze ta fialova to pekne ozivila, mas prudko-nositelne licenia!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka, no niektoré sú aj prudko nenositeľné :-D

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.