2. novembra 2012

Emerald

Smaragd. Kameň múdrosti, inšpirácie, nekonečnej trpezlivosti, uzdravenia a lásky. Údajne, keď zmení farbu, znamená to neveru. Keď sa povie smaragd, vybaví sa vám prirovnanie zelený ako smaragd, oči ako smaragdy. Smaragd rovná sa zelená farba.
zdroj
Takže je asi už jasné, že vám dnes ukážem líčenie zelené. Odtiene zelenej mám na mojich očiach veľmi rada, nechápem, prečo ich tu na blogu tak zanedbávam.

Použité produkty:
  • Catrice Eye Brow Stylist, 020 Date With Ash - Ton
  • Zoeva Eye Primer
  • Catrice Gel Eye Liner, 010 Black Jack With Jack Black

Prajem vám pekný deň!

20 komentárov:

  1. I have nothing else to say but PERFECT! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jééj to je pekné :) budeš dávať líčenia aj podľa ďalších kameňov? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! no kočka, odhalila si ma :-)

      Odstrániť
    2. prepááč :D mňa to len tak napadlo :D tak sa teším na ďalšie :)

      Odstrániť
    3. to nič, skôr, či neskôr by sa to prevalilo :-)))

      Odstrániť
  3. Nádherné líčenie!
    Dovolím si inšpirovať sa na dnešný večer :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Som rada, že som inšpirovala :-)

      Odstrániť
  4. joj Zuzi, zase mám chváliť :) krásne, keď sme boli s Alešom na dovolenke v Štiavnici, bolo tam múzeum kameňov, no niečo nádherné, tie farby, ľutujem, že som si to nepofotila, pretože by tam bolo inšpirácie a inšpirácie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. uf, neviem, či by som zvládla, keby si nadávala :-D áno, aj my sme tam boli, je to krása, čo príroda dokáže vytvoriť :-) sfarbenie, melírovanie, paráda

      Odstrániť
  5. ach jaaaaj, nádhera.. len taká zelená mi nejde :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Ja verím, že ide, len sa ti na tebe napáči :-) Ja to tak mám s hnedou. Dávam si ju minimálne, lebo sa v nej cítim tak uplakano :-o)

      Odstrániť
  6. Juj Suzi tá linka je čierna? Lebo na tých fotkách sa leští do smaragdova... to ako?? inak fakt krásne si to spravila :-) máš dobrú fantáziu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej, je čierna. ale priznávam sa, že najprv som mala spravenú zelenú, ale tak sa mi to nepáčilo, tak som ju prekreslila na čierno :-o)

      Odstrániť
    2. joj, ja som ti predtým nepoďakovala :-D tak dodatočne ďakujem! :-)))

      Odstrániť
  7. Krásné jako vždy! Takové barvy jsou podle mého gusta :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Som rada, že som ulahodila :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.