4. novembra 2012

Essence LE Breaking Dawn: Nail Polishes & Pigments


Čoskoro je v kinách záverečný diel Twilight ságy, a tak ako pri predchádzajúcich, Essence opäť prišiel  s limitkou. Hneď na začiatok sa zamýšľam nad názvom. Keď bol záverečný diel rozdelený na dve časti, nechápem prečo nie je aj názov minuloročnej a tohtoročnej rovnaký (len s podtitulom Part 1 a Part 2). Akosi mi k part 2 chýba part 1. Pri názvoch tiež neboli veľmi kreatívni a názvy produktov sa opakujú :-/ Myslím, si, že na záver sa s tým mohli vyhrať viac.

Ako vidíte na obrázku, rozhodla som sa pre tých osem kúskov z celej edície. Po dlhom zvažovaní som sa usúdila, že ich radšej spracujem v jednom príspevku. Veď je ich len osem.

Všetky fanúšičky Essence vedia, že okrem týchto osem vecí táto limitovaná edícia obsahuje:
zdroj
  • lesky na pery
01 Alice Had A Vision - Again
02 Renesmee Red
  • lícenka
01 Renesmee Red
  • trblietavý púder
01 Bella´s Secret
  • trblietavé očné linky
01 Alice Had A Vision - Again
02 Jacob´s Protection
  • trblietavý rúž
01 Piece Of Forever

A teraz prejdime k tým mojim ôsmym. Najprv niečo napíšem o lakoch na nechty. Tentokrát sú štyri. Ako keby vedeli, že dávam momentálne do záberu len štyri prsty :-o) Všetky laky majú 10 ml, cena je 2,19 € a miesto trblietavého prachu, ktorý bol v predchádzajúcej upírskej edícii, tieto obsahujú trblietky, ktoré na nechtoch vyzerajú ako šupinky. Dovolila som si spraviť fotky v rovnakom štýle, ako keď som písala o Vampire´s Love. Takže záber v tieni, na slnku a detail.




Aby som nezabudla, aj tieto laky už majú nové štetce. Stroj, ktorý ich seká, strihá, alebo neviem, čo robí, by som vyhodila z práce. Sú strapaté, krivé, krivo odstrihnuté, neviem, ako to popísať. Našťastie sa mi zatiaľ pri každom stalo, že keď som ho otočila, lakoval už rovno, lebo druhá strana bola lepšia :-o)
 
01 Jacob´s Protection

Modrá atramentová farba s farebnými trblietkami, ktoré sa aj tak ukazujú viac ako modré, nie farebné. Po nalakovaní prvej vrstvy som bola trocha prekvapená. Krytie veľmi slabé a vyzeral tak vodovo. Našťastie sa to v druhej vrstve napravilo a vyzeral dokonale.


 02 Alice Had A Vision - Again

Pri tomto musím podotknúť, že fialový odtieň sa im opäť podaril a rozhodne bude mojím najobľúbenejším z tejto štvorice. Trblietky sa správajú rovnako ako pri odtieni 01. Sú síce farebné, ale na nechtoch sa ukazujú fialové. Krytie je na tom takisto rovnako ako 01.


03 Piece Of Forever

No. Tento je podľa mňa najslabším článkom tejto štvorice. Nie, farbu má krásnu. Ale čo viedlo výrobcu zaradiť medzi tri trblietkové laky tento perleťový. Ako keby stmavili nepodarený lak C04 Colour Of Honor z Catrice LE Revoltaire. Vôbec sa mi sem nehodí. Jednoducho mne ako Monkovi v sukni nezapadá do konceptu :-D Navyše, ako to pri takýchto lakoch býva, ryhuje. Na druhej strane kryje v jednej vrstve, má fakt krásnu farbu a keď na neho pridám Essence Colour & Go, 121 Gold Fever alebo nejaký efektový nadlak, bude hviezdiť. A našťastie nezbublinkoval. Vonku bol takýto zlatý, vo vnútri na mňa pôsobil skôr tmavo žlto.


04 Edward´s Love

Ako by to bolo, keby v kolekcii chýbala čierna farba. Tento je dosť podobný poslednému laku z Vampire´s Love. Keby mal v sebe prach, nie trblietky, bol by identický. Vrstvenie opäť ako pri 01 a 02. V tomto prípade sú trblietky zelenkavo - strieborné. Pri tomto sa mi najviac páči jeho efekt. Ten je podobný ako pri č. 01 z Vampire´s Love.



Akože páčia sa mi všetky,  pre mňa škaredý lak neexistuje. Ale ak by som si mala určiť poradie, tak 02, 01, 04 a 03.  Len mám troška pocit, že som mierne sklamaná. Asi preto, že som sa na ne tak tešila. Záver ságy si fakt zaslúžil podľa mňa viac.

Toľko k lakom a ďalej sa povenujem pigmentom. Názvy majú rovnaké, ako laky, aj v rovnakom poradí. V nádobkách na obrázku vyzerajú svetlejšie, ako sú v akcii. Nádobka má opäť vo vnútri sitko opatrené fóliou. Čo ma pobavilo, bola rozdielna gramáž - 1,7 g, 2 g, 2,8 g a 3,4 g. Jasné, dala som ich na váhu :-) Všetky ukazovali 11 g aj s nádobkou. Chcete koláž aj z toho? :-D






01 je tmavšia šedá. Inak veľmi pekná jemne perleťová farba.
02 má slabší shimmer, ale po nanesení na oko bola matná.
03 je úplne jemnulinká zlatá s trblietkami, skôr pod obočie, ale zmiešať aj s bázou na pigmenty.
04 vyzerá, ako keby zmiešali odtieň 03 a 04 z Colour Art Pigments. Nanášanie na oblúk asi nebude nič pre tento odtieň :-o)

Pigmenty som nanášala penovým aplikátorom na nakrémovanú ruku.

Na očiach vyzerajú nejako takto. Na líčenie sa vrhnem po zverejnení tohto príspevku :-) Už aj tak je toho až dosť. Všetky som nanášala na podkladovú bázu Essence I love Stage a nanášala som ich už navlhčeným štetcom. Oči len takto v koláži, lebo nemám spravené ani obočie, ani make-up a tak podobne :-)


UPDATE!!!    UPDATE!!!     UPDATE!!!

Tak ešte tak narýchlo som vyrobila líčenie. Na celé viečko som penovým aplikátorom naniesla fialový 02, na neho som pritláčaním navlhčeného štetca pridala č. 04, na horný oblúk som naniesla opäť penovým aplikátorom 01, ktorý  som blendovala vlhkým štetcom jemne "namočeným" do fialového tieňa. Fialový som naniesla aj dole miesto spodnej linky. Pod obočie a aj na neho (len to nevidno) som naniesla zlatý 03. Och, a dala som si spraviť upírske oko :-D

Použité produkty:
  • Catrice Eye Brow Stylist, 020 Date With Ash - Ton
  • Essence I Love Stage
  • všetky 4 pigmenty z príspevku
  • Essence Long Lasting Eye Pencil, 010 Black Fever (nechápem, prečo na fotke vyzerá tak divne čierno - lesklo :-D)
  • Fleur de Santé Shape & Lengh Mascara
"Say it! Say it loud!"... "Vampire" :-D

Dúfam, že ste to prežili a vydržali ste až do konca. Prajem pekný zvyšok nedele!

Majte sa krásne!
 

24 komentárov:

  1. no...z lakov sa mi paci najvaic ten posledny, zlaty je dobre MIMO :D....tiene su tiez fajn, ale najviac asi ten prvy :)....co sa tyka limitky tie farby teda laky mi pripominaju halloween od opi - limitku go goth :D koniec hlasenia :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za podanie hlásenia vojačka Marta! :-D z pigmentov sa aj mne páči najviac ten 01, aj som to zabudla napísať do textu. mno, ja som naživo videla OPI len raz, takže o limitkách prehľad veľmi nemám, akurát tak, keď to niekde vidím na zahraničnom blogu :-o)

      Odstrániť
    2. google obrázky ;) tak ako ja :D ale zhodou okolností hentú limitku mám :D

      Odstrániť
  2. laky sú krásne, tie šupinky sa mi ozaj veľmi páčia, ale pigmenty vyzerajú lepšie na ruke ako na oku. tak som sa tešila na ten 02 a zrazu pozerám na namaľované oko a všetka tá krásna farba je kdesi fuč. zato 04 vyzerá ako klasický pigment 04- broadway starlet (tie farebné trblietky) akurát obohatený o tmavý podklad.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, aj mne sa zapáčili. teraz som dokončila líčenie a opäť som ho naniesla penovým aplikátorom. tu na oku je štetcom. farba je výrazná tmavá vampy fialová, taká ako na obrázku, takže ten aplikátor je pre ňu (ne) vhodnejší. no a 04 hej, ja som sa v popise pomýlila, mala som tam 02+03 ale malo to byť 03+04. tie trblietky sú rozhodne tie isté, čo sú v Starlete

      Odstrániť
  3. super prehľadná recenzia.. páči sa mi, že si pigmenty použila aj na očiach a nie len na ruke.. z lakov ma najviac oslovil fialový a pigmenty všetky tmavé..ten zlatý sa mi zdal nevýrazný..:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti! Som rada, že sa páči. Boli len 4, takže bolo únosné spraviť swatches aj na oku. Fialový lak sa vydaril, presne ako v minuloročnej. Ten zlatý, bohužiaľ, nevýrazný aj je, ešte ho skúsim z colour art bázou naniesť a uvidím :-)

      Odstrániť
  4. Laky i pigmenty jsou krásné :)!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne spracovaná recenzia :) Mňa táto limitka ale vôbec nezaujala... Som skôr na také farebnejšie kúsky. Toto je všetko strašne tmavé a zlatá mi príde zas nevýrazná (hlavne pigment).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka! tak vieš, mne je jedno, aká je farba, ja mám na lakoch závislosť :-))) zo zlatou to trocha pobabrali, no :-/

      Odstrániť
  6. Great swatches! I got 2 polishes, 2 pigments and the blush. I think in general that was a great collection. I must admit that the golden nail polish looks amazing on you.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you! It´s very nice but the worst from these four :-( This one does stripes :-( But I´m wearing him now with Essence, 121 Gold Fever and looks really great!

      Odstrániť
  7. Super článok, tieto laky som už videla, ale nezaujali ma, ale po prečítaní recenzie, zhliadnutí super fotiek, zrejme zajtra bežím do obchodu aspoň pre jeden ten tmavý odtieň!:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) ďakujem! ja by som odporúčala fialový :-)

      Odstrániť
  8. Beautiful collection. It is very hard to chose one favorite. But from the polishes I like the most Edward´s Love an Alice had a Vision! Great swatches!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you ♥ Good choice of polishes ;-)

      Odstrániť
  9. Mne sa prave ten zlaty paci najviac :D Ja viem, som divna, ale ma nadhernu farbu a zlaty mi jednoducho chybal v moejj kolekcii, takze konecne som nasla spravny odtien, co sa mi fakt paci... Podla mna to pokazili s Edward´s love, lebo je to veeeeeeelmi podobne :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) on je krásny, to sa mu musí nechať. neviem kedy to sem pridám, ale mám ho práve na nechtoch v kombinácii s iným a vyzerá fantasticky. Tá podoba ma zarazila, to je pravda, ale inak je pekný a dali mu iný efekt.

      Odstrániť
  10. mne sa práve ta zlatá farby hodí do tejto kolekcie , ak si proste predstavím budúcnosť edwarda a belly tak vidím takúto zlatú farbu , v podstate breaking dawn sa nesie trošku v zlatej . A piece of forever je úžasný názov a perfektná farby laku ktorá určite zapadá do tejto kolekcie !! A je to lak ktorý si chystám kúpiť !!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-))) ja som sa pozerala na to tak, že nezapadá do kolekcie perleťou. snáď keby mu dali rovnaký efekt ako ostatným. ako samostatnú jednotku ho prijímam v celej jeho kráse :-))) (aj keď j perleťový a ryhuje :-D)

      Odstrániť
  11. Jé, tak to je mega článek!:)Teď lituju, že jsem si nevzala i ten modrý, ale vůbec si na něj nepamatuju :O Pigmenty jsem si vzala na zkoušku 04 a pro mě katastrofa.Třpytky všude jen na oku ne :D Ale zkusím to s tím navlhčeným štětcem a snad to budu mít aspoň z poloviny tak pěkné jako ty..:)Poslední líčení je vrrrr :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som sa pri jeho písaní strašne tešila :-D aj pri fotení, lebo mi svietilo slnko :-) ten pigment bol asi najhorší, bol taký drzný. no a líčenie, recesia :-D vampire :-D

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.