8. novembra 2012

Gold Remedy Ever

Takže je tu to, čo som spomínala v komentároch. Náprava zlatého laku z najnovšej Essence limitky. Keďže top coat zo snehulienkovej som použila pri náprave podobného laku od Catrice, pre tento som si vybrala jeden z najnovších, ktoré mám. Bola to dobrá voľba, veľmi sa mi táto kombinácia páčila. Uvidíme, čo na to vy :-)


Použité laky:
  • Gabriella Salvete Base Coat
  • Essence LE Breaking Dawn Part 2, 03 Piece Of Forever
  • Essence Colour & Go, 121 Gold Fever
  • Gabriella Salvete Top Coat


Prajem pekný večer!
 

14 komentárov:

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.