27. novembra 2012

Hunt Me If You Can!

Čo napísať na úvod? Snáď v tom spoznáte to, o čo som sa pokúsila v mojom podaní :-)


Použité produkty:
  • Zoeva Eye Primer
  • GOSH Kohl Eye Liner, Black

a zvyšok tváre

  • GOSH Velvet Touch Mattifying Finish
  • Catrice Powder Blush (LE Revoltaire), C01 Colour Blush
  • GOSH Velvet Touch Lipstick, 146 Cappuccino






Lak z koláže je z vampírskej limitky 04 Edward´s Love.

Trocha som sa "rozšupla" s fotkami, výnimočne po dlhom čase mojimi. Ale bez toho by to v tomto príspevku nešlo :-o)

Tak pekný večer!


36 komentárov:

  1. Veľmi pekné fotografie a zlaté tiene sú prekrásne. Pekný večer Ti želám.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti! :-) pekný večer aj tebe!

      Odstrániť
  2. Kdybych tě s tím červeným okem potkala v lese za stromem, tak bych normálně dostala strach! :D Líčení je samozřejmě krásné jako vždy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hehe, ďakujem! tak to už len malo symbolizovať môj hlad :-D

      Odstrániť
  3. tak toto je lepsie nez uzasne:), aj ked toho cerveneho oka by som sa zlakla:), si strasne sikovna!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-))) ďakujem! som rada, že sa páči. červené oko je súčasťou toho, čo predstavujem :-) bez toho to nešlo :-o)

      Odstrániť
    2. ved jasne, ozaj, ked ta mma na "drote" chcem sa spytat na fb stranku, mam ju pre moj blog tiez zalozenu, ale nemam ju prepojenu s mojim vlastnym profilom a ked by som cez blogovu chcela like-nut tvoju stranku nejde mi to, proste mi to neukaze ani to "paci sa mi". Nevies ako by som to mohla poriesit?

      Odstrániť
    3. fúúú, tak to neviem, tieto fan pages sú verejné, ešte sa mi to nestalo, ja keď sa mi niečo nezobrazí, refreshnem stránku :-D ale inak už som dávala páči sa mi aj zo stránky a problém nebol, tak neviem :-/ ja si aj tak radšej všetko dávam aj zo súkromnej, lebo z fan page sa mi to nezobrazí korektne

      Odstrániť
  4. Wáu ja odpadnem ! :D Tak týmto si ma úplne potešilaa a zlepšila náladu :) hneď keď som zbadala to červené oko a tie fotky tak som si spomenula ako sme písali o tom líčení :D A toto sa ti maximálne podarilo :) Druhá Bella :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. anooooo! som taká rada, že konečne niekto aj napísal toto! :-D u mňa na súkromnom FB to trafil dokonca chalan :-D máš u mňa výhru :-D tak to asi nebolo také nevydarené, ako som si myslela :-D

      Odstrániť
    2. juchúú :D Inak ja som tak rozmýšlala že sa trochu podobám na Rosalie :D ale škoda že by som nevedela spraviť takú premenu ako ty aby som sa vedela nalíčiť ako ona :D

      Odstrániť
    3. no tak ani ja to nemám na 100%, bolo to len moje stvárnenie :-) Rosalie mala čierne linky, hnedé tiene, to dáš ľavou zadnou, šup-šup :-)

      Odstrániť
    4. tak ked si ma tak povzbudila tak to niekedy vyskúšam :P

      Odstrániť
    5. :-) určite hej! splaš nejakého Emetta a bude to dokonalé :-)

      Odstrániť
  5. Super nápad! Červené oko sa mi páči :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Omg, this is so good. :) Specially love your photos with red eyes. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you Taya! I´m glad you like it! ♥

      Odstrániť
  7. Ty fotky se ti velmi povedly, klidně bys mohla ve filmu hrát :)!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) ďakujem, ale herečka by zo mňa nebola, chcela som fotku ako vrčím a nepodarila sa, lebo som sa stále rehnila na tom :-o)

      Odstrániť
  8. To je ešte pokračovanie twilight mánie, že? :-) Ja som veľmi rada, že som v obraze a aj že to vnímam z akejsi diaľky :D Nejako mi celý twilight nevonia :-) som asi tým presýtená, lebo to vidím na každom kroku. V každom prípade sa Ti líčenie aj fotky veľmi podarili a sú origoš ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mno, hej :-) keď Bella ide prvý krát loviť :-o) tak ja ho môžem, upírov ja rada (v telke a na papieri). ja som sa ale pred filmom vyhýbala všetkému, ani trailer som nevidela :-) len teraz čumím kade tade, lebo mi aj bude celkom chýbať :-D a ďakujem ti! ♥

      Odstrániť
  9. Tak to je bomba! Páči sa mi líčenie, aj "trailer" na nový trhák :) Počkať, nie je na poslednej fotke dole v ľavom rohu Kate Beckinsale? (Neviem, ale strašne sa mi tam na ňu podobáš :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeeeem! :-D no poviem ti, že som si ju musela vygooogliť, lebo neviem, kto to je, teda takto po mene, ale hneď mi padli oči na fotku, kde sa podobne ksichtíme :-D

      Odstrániť
  10. Keď som teraz otvorila tento članok , tak sestra vedla mna pozera fotky somnou a vravi mi " ved ona vyzera ako tá z twilightu" takže asi tak :D fakt super !!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D vďaka! ono to tak totiž malo byť :-o)

      Odstrániť
  11. pjeknee licenie :) a fotky som uz videla na FB ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. To je bomba!! Takhle vypadá hlad po lacích na nehty :D

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.