12. novembra 2012

My Eyebrow Products

 
Nie, nebudem prednášať o obočí, pretože ja nie som práve ukážkový príklad. Ako má vyzerať, tzn. kde má začínať, končiť, alebo kde má mať najvyššie miesto, to poznám a dodržujem. Obočie si trhám, nestrihám a občas pretrhám aj na vrchu chĺpky, ktoré sú inak neviditeľné, len na fotke sú :-) Horšie je to s tým ostatným okolo neho.Obočie bolo hlavný dôvod, prečo som sem prestala pridávať pri MU-e fotku oboch očí. Každé mi vďaka úrazu rastie inak, takže má každé iný tvar. Keď sa ich snažím dokresliť na rovnako, vyzerá to neprirodzene a ešte horšie a aj tak nie sú rovnaké. Navyše jedno nejako podvedome zdvíham. Ani ho nemôžem mať také, ako by som chcela, pretože som ho už ako prirodzené mala tenšie. Nie, to nie sú žiadne výhovorky, to je fakt, s ktorým bojujem dlhé roky. Navyše si so mnou od 15 rokov dosť užilo na všelijaké spôsoby :-D patrične hanbím, keď si prezerám staré fotky. Najlepšie bolo, keď som si ho vytrhala prvý krát, potom som začala príliš experimentovať, za čo sa Mojím idolom na obočie bola v tom čase Karolína Čičátková - Miss 1998. Ale moje obočie nemalo predpoklady na také, ako mala ona. V každom prípade, pred dvomi mesiacmi som sa rozhodla, že si ho nechám dorásť a vytrhám znova. Lenže na jednej strane mi dorástlo úplne a na druhej mi ostalo voľné miesto, ktoré treba dokresliť :-( Na niektorých fotkách je to vidno, lebo je to práve na tej strane, ktorú fotím. To mám za trest :-( Ale už dosť, prejdime k tomu, čo mám vyskúšané, čo používam, alebo skladujem :-) Keďže som z zozname použitých produktov spomenula už zopár tých na obočie, tak ich teraz bližšie prestavím.

V minulosti som najprv nepoužívala nič, potom občas hnedú ceruzku a nakoniec hnedý tieň, ktorý mi úplne super sadol. Len ho potom prestali vyrábať a presedlala som opäť na ceruzku. V súčasnosti používam prevažne ceruzku, aj keď ceruzka na obočie má väčšinu odporcov ako prívržencov. Tak pekne po poriadku. Ceny sú orientačné, podľa poslednej informácie, ktorú mám poznačenú, takže sa možno pohybujú +/-. Zloženie prikladám k tým, ku ktorým viem.

1. Essence Eyebrow Designer, 02 Dark Brown

Toto meno tu bolo u mňa vidno často a ešte sa tu možno pár krát objaví. Túto ceruzku mám veľmi rada, len mi trocha vadí, že na fotkách ide do červena.. Má na vrchnáčiku aj kefku, preto som si ju aj vybrala. Je mäkká a dobre sa s ňou kreslí. Hmotnosť je 1 g a cena 1,59 €. Dostupnosť - DM Drogeriemarkt a vybrané drogérie TETA.  Ďalšie odtiene sú 01 Black a 04 Blonde.


2. GOSH Eyebrow Pencil Long Lasting, Greybrown

Ako je možné, že som sa k nej dopracovala až teraz? Ja dlhoročná užívateľka tejto značky??? Že som si z praktických dôvodov nekúpila Eyebrw Set, to ešte pochopím (aj keď nie je vylúčené, že budem mať raz aj ten). Ale toto, toto je presne farba, ktorú potrebujem!!! Mäkká, krásne sa s ňou kreslí a na druhej strane je kefka, Och, áno :-) Hmotnosť 1,2 g, cena 8,50 €. Dostupnosť - Fann Parfumerie alebo vybraní lokálni predajcovia. Ďalšie odtiene sú Soft Black a Brown.


3. Catrice Eye Brow Stylist, 020 Date With Ash - Ton

V podstate pri nej platí to, čo som napísala vyššie. Rovnako to bola "trefa do čierneho" a farba je presne tá moja. Oboje boli kúpené v jeden deň, že pokus - omyl, buď - alebo a nakoniec sú oboje tieto ceruzky moje "topky". :-) Je to vlasnte lacnejší variant tej od GOSH, pretože odtieň je takmer identický (99,9% :-) ).Hmotnosť 1,6 g, cena 2,69 €. Dostupnosť - DM Drogeriemarkt (či aj v TETE, neviem). Ďalšie odtiene sú 010 Blond But Brow'd a 030 Brow-n-eyed Pea.


4. She Stylezone Eyebow Pencil, 003

Táto a ďalšia v poradí majú taktiež niečo spoločné. Nepoužívam ich ja, ale mám ich keď príležitostne robím make-up mame alebo sestre, ktoré hoci sú také tmavé brunety ako ja, obočie majú svetlejšie. Toto je ten lacnejší variant, aj na líčenie typu "raz za uhorský rok" stačí. Bohužiaľ, gramáž je zostrúhaná a cena, uf, to už vážne netuším. Dostupnosť - DM Drogeriemarkt

5. Mary Kay Brow Definer Pencil, Blonde

Na rovinu, túto ceruzku v cene 14,50 by som si nekúpila. Bola v celom balíku, ktorý mi bol doručený. Nad zmyslom bledšej varianty polemizovať nebudem. Platí to vyššie, nepoužívam ju ja, ale používam ju pri mame a sestre. Gramáž nepíšu (aspoň nie na tej, čo mám), cenu som uviedla už na začiatku. Dostupnosť u dotieravých takzvaných "kozmetických poradkýň". Dˇalší variant je Brunette.

 6. Essence Eyebrow Stylist Set

Bledší tieň je dosť podobný tomu, čo som kedysi používala. Tmavší tieň je v mojom prípade použiteľný iba ako tieň. O tom, že priložené šablóny a štetec sú pre mňa úplne zbytočné, sa snáď ani rozpisovať nemusím. Používa ich vlastne aspoň niekto? :-) Zdajú sa mi trocha viac prašnejšie a občas sa mi stane, že mám zaprášené aj mimo obočia, čo musím opatrne oprášiť, aby mi neostala hnedá šmuha na čele ap..Hmotnosť 2 g, cena 2,69 €. Dostupnosť - DM Drogeriemarkt a vybrané drogérie TETA.


zloženie


7. Fleur de Santé Eye Brow Styler

Tento set je oproti Essence iný, a to v tom, že obsahuje krémové farby. Obsahuje tri odtiene zasadené do sametovej vložky. Plastové púzdro so zacvakávacím zatváraním obsahuje aj zrkadielko a dva aplikátory. Priehľadnú, keď chcete obočie iba zafixovať a dve farebné, opäť v tmavšom a bledšom variante. V tomto prípade som poučívala opäť bledší variant, ale občas som namiešala farbu z oboch. Gramáž 1,48 g. Bol dostupný v e-shope Fleur de Santé, ale ako pozerám, už ho prestali predávať :-( Inak je celkom fajn, farbí a fixuje zároveň.


Na zhrnutie ukážky farieb. Sú presne v poradí, ako idú tu v texte.

Na záver ešte dve, dajme tomu, pomôcky. Kefka a fixačný gél.

Hrebienok / kefka / štetec

Z jednej strany je to štetec (na obočie aj linku) a z druhej strany hrebienok a kefka. Bol súčasťou mini sady štetcov od Mary Kay, ktoré sa vtedy nedali len tak kúpiť, ale dostali ste ich po splnení dvoch vysokých objednávok. Používala som ju vtedy, keď som na obočie používala spomínaný tieň. Kefkou som prečesala a štetcom naniesla tieň. Teraz ho využívam miesto priloženého štetca v Essence sete, ale úplne minimálne.


Gél na úpravu obočia

Je priehľadný a jeho použitie je samostatne alebo na vykreslené obočie. Ja ho väčšinou používam ako fixáciu. Má kefku ako maskara a jednoducho sa prejde s ním po obočí. Nemusíte sa báť, obočie nezlepuje, ani nebudete vedieť, že ho tam máte. Objem 8 ml, cenu zistím a dostupnosť vo Fann Parfumerie a u vybraných predajcov.


Konečne na konci, dúfam, že ste sa sem dostali a budem rada, keď mi dáte v komentári vedieť, čo na obočie používate vy.

Majte krásny večer!

18 komentárov:

  1. mojej sestre náhodou šablóny pasujú, ale ja mám takmer rovné obočie, takže nula bodov :D zisťujem, že sa mi veľmi páčia tie vtipné názvy u essence alebo catrice (v tomto prípade catrice :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. joooj, tak že sestre závidím :-))) no moje tiež nie je do nejakého extra pekného oblúku, takže tak. názvy majú vtipné, to je pravda, ja tie ich názvy milujem :-)

      Odstrániť
  2. Suzii si záchrana, ja teraz strašne dúmam nad tým, čo si dám na obočko. Problém je v tom, že ako čiernovláska neviem čo si naň napatlať. Ceruzku síce mám ale chcela by som nejaké tiene, len neviem akú farbu :-/ v tomto som bezradná... ale super tip ten Gosh a Catrice. Musím sa poň pozrieť :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to som rada :-))) Gosh má ešte aj čisto hnedý odtieň, skús si pozrieť naživo aj ten, Catrice rovnako, uvidíš, čo bude lepšie. ja som teda zistila, že na čisto hnedé farby veľmi nie som

      Odstrániť
    2. No len sa bojím, že hnedé bude moc hnedé a že to bude vyzerať ako päsť na oko :D lebo používam čiernu. Možno by sa mi hodila nejaká taká do popolava. Pôjdem preskúmať :-)

      Odstrániť
    3. jaj tááák.Inak dopísala som ďalšie odtiene do textu, som na to zabudla :-)

      Odstrániť
    4. Super dííky :-) tak gosh má ešte soft black tak to možno bude niečo pre mňa :-)

      Odstrániť
    5. aj by som ti povedala, aká je to farba, ale nemala som vtedy moc času, tak som kúpila a utekala ďalej, možno to bude zas tá pravá pre teba :-)

      Odstrániť
    6. v pohode zajtra sa stavím po škole to omrknúť... lebo už sa mi tá od essence míňa a ten kartáčik mi je už nesympatický ... uvidím lebo som lenivá aj strúhať tie ceruzy :D

      Odstrániť
    7. :-D nesympatická kefka, tak zmena je život, hor sa do toho!

      Odstrániť
  3. ja používam ten kit od essence a som spokojna,farby vyhovuju :) ale chcem vyskusať bud z elfu alebo catrice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! tak to som rada, že sa nájde zopár kočiek, ktorým sa páči na 100% :-)

      Odstrániť
  4. u mňa bola celý život, cca 10 :), číslo jeden ceruzka na obočko. V poslednom čase som presedlala na paletku, mám od elfu, ale používam len vosk, trochu mi zvýrazni obočie a dá ho laty, presne to čo potrebuje :D písala som o ňom aj na blogu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za komentár. síce som taký experimentátor, ale ceruzku mám radšej, čo je vidno aj v zozname produktov, keď robím líčenie :-) recenziu si prečítam

      Odstrániť
  5. poviem ti že mám obočie presne ako ty :D tiež kvôli úrazu(myslím si)mám jedno nižšie..aj viečko celkovo trochu inak..mala som rozbitú hlavu no..dvihol sa mi chodník:D ale blond,takže nenakreslené to moc nevidno,ale jak si ich nakreslím tak som krivá :D ale to treba len trochu dorovnať farbičkami :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne sa dvihol niekoľkokrát od malička :-D ako blond to máš aspoň jednoduchšie :-) ďakujem za komentár :-)

      Odstrániť
  6. Rozmyslam ze vyskusam ceruzku, doteraz som pouzivala stale tien, ale nieje to ono. Takze dnes hor sa do srogerky a kupim si essence🙂

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ceruzka od Miss Sporty sa mi zdá ešte lepšia ako Essence, aj keď tiež má trochu červený podtón. S odstupom času, mne viac vyhovuje tieň, s ním mi to síce dlhšie trvá, ale obočie mám prirodzenejšie. A keď chcem len rýchlu úpravu, tak siahnem po ceruzke :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.