19. novembra 2012

New by GOSH


Výhra za recenziu BB krému (súťaž na FB) dorazila minulý týždeň, samozrejme, že som to hneď všetko hneď vyskúšala :-) Nebudem klamať, bola som sklamaná z čísla BB krému, ktorý mi prišiel. Rovnako, ako nebudem klamať, že som dúfala, že ak v balíčku bude, bude tam ten odtieň, ktorý danej osobe vyhovuje. Posunula som ho už ďalej, poslúžil ako darček, takže svoje miesto si našiel. O tom, že kuriér ani nezavolal a zmeškala som ho, už sa rozčulovať nad tým ani nebudem, lebo kuriér, ktorý je vlastne poštárkou na aute mi za to nestojí :-D. S ostatným som ale bola spokojná. Čo si kúpim za kupón, to tu snáď uvidíte tiež :-) No a BB krém nájdete tu.

Matné trio tiene zemitých farieb, tej úžasnej jemnej krémovej textúry, ideálne na toto ročné obdobie, sú v odtieni TR 2 Smoky a sú ešte v starom balení a už sa nepredávajú. Nevadí, rozšírila som si zbierku o odtieň, ktorý nemám :-D Hmotnosť tieňov je 2 g. Trio tiene sa predávajú za 5 € (Fann Parfumerie a ich e-shop a vybraní predajcovia). O ďalších odtieňoch trio tieňov som písala tu a tu.

GOSH Trio Eye Shadow, TR 2 Smoky
zloženie, hmotnosť a odtieň
textúra
zatváranie
zatváranie
v tieni
na slnku

Opäť prikladám obrázok porovnania pigmentácie tieňov pri použití bázy a bez nej. Opakujem sa, aj sa veľa budem...

líčenie s použitím týchto tieňov + Boombastic XXL Volume  Mascara (bude recenzia)
Ďalšou vecou je lesk na pery Light ´n ´ Shine Lip Glaze. Mega trblietavý lesk na pery čerešňovej farby, ktorý obsahuje jemné trblietky cyklaménovej farby. Obsahuje jojobový olej a olej z maslovníka a ochranný faktor SPF 10. Pre mňa je to farba skôr na večer.

Odtiene leskov:
oficiálna stránka
e-shop

Vo Winter Look 2012 nájdete odtieň 01 White.

Objem 8 ml a momentálne akcia do konca roka za cenu 8 € (pôvodná 11,5 €). Veľa sa o tomto lesku písalo, pretože jeho súčasťou je malé zrkadielko a svetielko. A aby som nezabudla - vonia ako vanilkový cukor :-) Je to dosť nebezpečné, čo sa výdrže týka, pretože máte chuť ho zlíznuť, tak krásne vonia :-D Pigmentovaný je veľmi dobre. Inak výdrž bola približne takmer tri hodiny bez jedenia a občasným pitím vody alebo uchlípnutím si z kávy. Je hustejšej konzistencie. Čo sa týka zrkadla a svetielka, tak som ho otestovala... Keď som si lesk nanášala na pery, Maťko mi zhasol svetlo, že teraz buď macher :-D Podarilo sa mi to :-P






Prajem pekný deň!

6 komentárov:

  1. Suzi ten lesk na pery mám aj ja :-) a nemôžem si ho vynachváliť. Keď sme boli na koncerte, tak mi kamaráti hovorili, že je to ako z reklamy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. OO ten lesk! Ja som ho ešte ani neotvorila :D S tieňmi som inak tiež spokojná, len sa chcem spýtať, kde máš tu fotku s bázou a bez bázy.. nemáš to opačne? lebo sa mi zdá, že bez bázy sú na tej foto menej výrazné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D no ty si pozorná! ďakujem za upozornenie, hej, pomýlila som sa, v popise fotky to mám takto a nejako som to preniesla aj do obrázku :-)

      Odstrániť
  3. aj tebe lezie na nervy ten postovy kurier? inak tiez som pozrela, ze ten Bb krem ti poslali nejaky tmavy...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ale neskutočne, ja keď niekde vidím, že majú napísané UPC, či jak sa tá banda volá, radšej si to dám doručiť na dobierku :-D poslali, veru, poslali :-/ tak sa stratil význam mojej recenzie, ale tak čo už, poslúžil ako darček

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.