10. novembra 2012

Opal

Opál. Citlivý kameň. Pohlcuje, vysiela, ale aj ochraňuje. Posiluje umelecké sklony a umožňuje správne pochopenie vlastnej hodnoty. Môže byť napr. hnedý, žltý, čierny, dokonca aj modrý.
zdroj
Ja som si vybrala hnedo - žltý variant, alebo lepšie povedané - hnedá, zlatá, bronzová.

Použité produkty:
  • Catrice Eye Brow Stylist, 020 Date With Ash - Ton 
  • Zoeva Eye Primer
  • Catrice Gel Eye Liner, 010 Black Jack With Jack Black



 Dnes trocha neskoro, lebo som pred hodinou zistila, že toto líčenie malo byť dnes a nie zajtra :-o).

Majte sa!

14 komentárov:

  1. Super :) Ako ti to ladí k očiam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! To je fajn, lebo mne sa na mne hnedá veľmi nepáči :-)

      Odstrániť
    2. ja si v nej pripadám tak uplakano, nudne, ako taká šedivá myška, ja potrebujem farby :-)

      Odstrániť
    3. mne sa hnedá na mne páči a páči sa mi aj toto :P

      Odstrániť
  2. nádhera! kéž bych se taky uměla takhle krásně nalíčit...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) ale veď ja to tiež neviem na jedničku s hviezdičkou :-)

      Odstrániť
  3. Veľmi pekné líčenie ako všetký ostatné tvoje :o) Úplne ti to ladí k očiam tie farby, ako keby si sa nalíčila podľa tvojich očí lebo farbovo je to celkom presné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne! niečo na tom asi bude, keď už je to druhý podobný komentár :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.