29. novembra 2012

ORLY Nail Polish (OUI, Glitz and Glamour)



Pôvodne som chcela nejakú mintovú farbu, ale čím dlhšie som sa na ňu pozerala, tým viac som bola presvedčená, že si radšej vyberiem nejaký iný, nejaký aký doma ešte nemám. A som rada, že som to urobila. Oba som si kúpila v mini balení s objemom 5,3 ml za 3,99 €. Lakované boli oba v dvoch vrstvách a schnutie bolo pomerne rýchle. Štetec je mäkký a guľatý a dobre sa s ním lakuje.

ORLY, OUI

Tento ma očaril na regáli, no keď som ho nalakovala, získal si ma ešte viac. Fialový základ so zlatým shimmerom, ktorý tvorí tak trochu duochromatický efekt. Mala som ho štyri dni (musel ísť dole kvôli challenge), pričom bez použitia top coatu sa začínal zliezať na končekoch, s top coatom ešte držal.






No nie je úžasný? :-)

Druhým v poradí je lak Glitz and Glamour.  Zlato zlatá farba. Aj tento je obdarený efektom. Lak má "foil effect" a nehovorte mi, že ten kovový, či alobalový vzhľad tam nevidíte. Výdrž bola na tom rovnako ako pri predchádzajúcom. Čo mu musím vytknúť je, že mi pri použití top coatu zbublinkoval :-(

Glitz and Glamour





Veľmi sa mi laky páčili, nebránim sa ďalším :-) Kľudne s nejakým zaujímavý efektom...

Dobrú noc ! :-)

24 komentárov:

  1. oo glitz and glamout kalsicka, dlho som ho chcela ale po pupe co mam akoze nahradu, ma ta chut presla :D a istu dobu som aj ten oui chcela :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) ja som rada, že som sa nakoniec po dlhom výbere rozhodla pre tieto :-) ten oui dokonalý, ten ma dostal

      Odstrániť
  2. I think the gold one looks a lot like the Goldeneye polish from OPI))) Maybe a close dupe?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Maybe, I don´t know OPI nail polishes :-o) I´ve had none :-o) But on picture... Maybe :-)

      Odstrániť
  3. Hurá nechtový príspevok , veľmi sa teším . Ani neviem, ktorý je krajší. Zrejme sa ani nerozhodnem a prvenstvo budú mať obidva laky. Nemám ešte žiaden lak od Orly , je najvyšší čas si nejaký zaobstarať. Aj výdrž super.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) len som tam zabudlla šupnúť k tej výdrži dátumy :-o)

      Odstrániť
  4. Zuzi pred niekoľkým rokmi som si kúpila veľmi podobný fialový (povedala by som až identický lak) zo She. No dobre Orly je Orly, nebudeme si nič nahovárať. Akurát som prekvapená =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. taký sa mi nepodarilo kúpiť, hoci She som kupovala kedysi rovnako ako teraz GS, Catrice alebo Essence :-) Ono ja som si povedala, že chcem mať aspoň po jednom kuse z týchto luxusnejších, ako OPI, China Glaze, Essie... Nie je to mojou prioritou, pretože vám tu chcem predstavovať veci, ktoré sú dostupnejšie pre väčšinu :-) takže keby som takýto pekný našla v She, kľudne si ho kúpim. Btw, už ho nepredávajú?

      Odstrániť
    2. Vieš čo, ako zmenili obal, tak si ich už nevšímala. A neviem, možno to boli 3 - 4 roky dozadu (možno o rok viac) keď som ho kupovala, neviem presne. A určite bol medzi tými čo som vyhadzovala, skladujem ich v chladničke, tak dlhšie vydržia. Ale pár z nich uvolnilo miesto pre nové.

      Odstrániť
    3. presne vtedy som ich prestala kupovať, keď zmenili obal :-) hehe, v chladničke. ja teda nie, ale sú na chladnejšom mieste na podlahe :-)

      Odstrániť
  5. Sú nááádherné. Milujem trblietky a oba laky sú krásne. Pekný deň Ti želám a veľa dôvodov na úsmev. "O)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti! no čaká ma zaujímavý víkend, tak snáď tých úsmevov bude veľa :-) aj tebe pekný deň!

      Odstrániť
  6. Tak tie sú nádhernéé obidva :o) A ešte na takych krásnych nechtikoch :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti! momentálne veľmi pekné nie sú, robím údržbu :-o)

      Odstrániť
  7. fialový ma dostal.. jedinečná, úžasná, nádherná farba, tie odlesky..no.. poklona

    OdpovedaťOdstrániť
  8. The golden one looks so good on you. Love this shade. <3

    OdpovedaťOdstrániť
  9. WoooW! oba vyzeraju naozaj uzasne! a mas ukazkove nechty...a krasne fotky...a proste celý post je super WoooW!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Odpovede
    1. ďakujem! budem chlapcom tlmočiť tvoj obdiv :-) som rada, že sa páčia

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.