21. novembra 2012

Review: GOSH Boombastic Volume XXL Mascara

 
Ďalšie nové bábätko medzi maskarami. Predáva sa necelý týždeň. Maskara pre veľký objem a predĺženie. Čiernej farby. Má objem 13 ml, cenu 10 € a priamo silikónovú kefku. Kvôli dĺžke kefky 3 cm som si musela na ňu s mojimi malými očami zvykať.


Na očiach vydrží celý deň, neopadáva a neotláča sa. Prežila som mnou už aj trochu slzičiek v očiach. Nespôsobovala mi žiadnu bolesť očí, ani ich iné dráždenie. Mihalnice pekne oddeľuje a nezlepuje ich. Opäť som si pripravila (len pre ukážku) nanesenie v dvoch vrstvách. Už pri jednej som mala boombastické mihalnice, pri nanesení druhej sa mi už dotýkali pri priamom pohľade nadočnicového oblúka a takmer obočia. Takže mne opäť postačí vrstva jedna :-) No ak ja dosiahnem takýto efekt s mojimi krátkymi, viete si asi prestaviť, ako na to budú majiteľky dlhých mihalníc :-) Inak v akcii ste ju mohli vidieť tu.
Mám voči nej jednu výhradu (keď si odmyslím tú dĺžku kefky), musím ju viac obtierať, lebo naberá veľa farby.

Odporúčam ju všetkým, ktoré rady robia prievan mihalnicami :-)

Maskara Boombastic XXL Volume bola poskytnutá spoločnosťou GOSH Cosmetics.

Prajem pekný večer!



16 komentárov:

  1. :-P super a ktorú máš radšej? Catchy eye alebo túto?? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D obe :-D ale čo sa týka kefky, tak mám radšej Catchy :-)

      Odstrániť
  2. wáu tak tá vyzerá super a veľmi ti pristane :) mne by teda spravila mihalnice cez obočie aj :D:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no môže byť :-) pre mňa to bol ale aký nezvyk, lebo ako som písala už predtým, mne stačia aj kratšie, hlavne že sú zvýraznené :-D

      Odstrániť
  3. Gosh to v poslednom čase myslí s maskarami vážne :) všade čítam samé pozitívne reakcie, asi si budem musieť nejakú zaobstať :)

    pozývam ťa na giveaway na mojom blogu o zaujímavé ceny :)

    justinaforfun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vieš čo, okrem týchto dvoch, čo som recenzovala, mám skúsenosť s dalšími 4 od nich a zatiaľ som sklamaná nebola :-) rozhodne sú moje najobľúbenejšie zo všetkých, čo som vyskúšala. ďakujem za pozvanie :-)

      Odstrániť
  4. Noo teda vyzerá fakt super! Veľké kefky práve neobľubujem, ale tak verím, že toto bude výnimka :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. na podobnú veľkú kefku som si zvykla u supershockmax z avonu, takže to by bolo fajn. len nemám rada, keď treba farbu otierať :-/ snáď to nie je až také tragické

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie, nie je :-) uvidím časom, možno to prejde :-)

      Odstrániť
  6. Ty brďo, tak ta vypadá vážně bombasticky!! Ten efekt je dokonalej, wow!

    http://svetpodles.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. aj, ked taketo kefky moc nemusim, tato na mna spravila dojem. A neprestavam zasnut, nad krasnym tvarom a farbou tvojho oka a mihalnicami:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako som písala, na mňa je privľká, chcelo to zvyknúť si na ňu, aby som si nevypichla oko, potom to už bolo v poriadku, je super. oči mám na sebe najradšej :-o)

      Odstrániť
  8. tato riasenka je perfektna, tiez o nej budem pisat. mam rada presne taketo giganticke kefky:)riasy ti spravila velmi pekne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem. ja má trocha menšie oči, takže u mňa to chce skôr menšie alebo cvik. v tomto prípade teda to druhé, ale výborne je v každom prípade :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.