13. novembra 2012

Review: GOSH Smokey Eyes Palette (New Shade 04 Blue)

K trom odtieňom (01 Black, 02 Brown a 03 Plum), ktoré boli uvedené na trh tento rok vo februári, pribudol odtieň štvrtý, a to 04 Blue.

zdroj malých obrázkov
zloženie vo väčšom
Tiene sú bez parfumácie a parabénov. Hmotnosť 8 g, cena 11,50 € (so zákazníckou kartičkou Fann Parfumerie -1,15 €). Dostupné sú vo Fann Parfumerie alebo v e-shope. Opäť obsahujú fóliu s návodom na líčenie, ale snáď sa bude k nim dať ešte zohnať aj look book. Zatváranie nie je klasické zacvakávacie, ale magnetické (magnet mi síce na neho nechytil, ale špendlík hej :-o). Textúra tieňov je veľmi jemná ako pri ostatných tieňoch tejto značky. Sú jemne perleťové. Tie, ktoré ma sledujete a čítate pravidelne, už viete, že sa veľmi dobre s nimi pracuje, majú veľmi dobrú pigmentáciu aj výdrž (výdrž tieňov som testovala tu). Čo sa týka odtieňu, nejedná sa celkom o modrú v pravom slova zmysle. Ja k takýmto farbám priraďujem názov "Dusty". Ostatne, tu sú swatches... Našťastie svietilo čas fotenia slnko, tak som mohla spraviť oba zábery.

Prvé dva odtiene majú v sebe fialový podtón, druhé dva skôr ten šedý. Aspoň tak to vníma moje oko :-) Ale pri líčení už tiene vyzerajú modrejšie. Na fotke vyzerajú o niečo bledšie, ako boli v skutočnosti.

Ako inak, odporúčam použitie podkladovej bázy. Odpoveď je na obrázku, plus predĺži výdrž. Mala som ich už niekoľko krát odvtedy, čo ich mám (dokonca aj včera) a líčenie mi vydržalo po celú dobu neporušené (cca 9 h, potom som sa už odlíčila). Použila som GOSH Eye Shadow Primer Waterproof. Keď sa lepšie pozriete, strana s bázou má po okraji bledšie miesta. Tam som šla prstom mimo miesta, kde bola báza nanesená.


Pripravila som si na ukážku dve líčenia - jedno jemnejšie (odtiene 1, 2 a 3) a druhé výraznejšie všetky 4), pretože niektoré sú na jemnejšie a niektoré na výraznejšie líčenie. To je aj výhoda palety 4 odtieňov, môžete si z nej vybrať buď - alebo. U mňa to bol dôvod, prečo som ja postupne prešla od kombinácie dvoch farieb ku kombinácii troch a nakoniec ku kombinácii štyroch odtieňov. Hoci teraz vlastním palety s viacerými odtieňmi, ktoré prevažne cestujú so mnou na dlhší čas, musí sa u mňa nachádzať z každej farby aj takáto, ktorá sa zmestí do kozmetickej taštičky :-) Mrzí ma len to, že som líčenia pripravovala v čase, keď som ešte nemala objavený režim na fotenie, ktorý používam teraz a fotky sú také studené :-(

Použité produkty:
  • GOSH Eye Shadow Primer Waterproof
  • GOSH Smokey Palette, 04 Blue
  • GOSH Kohl/Eye Liner, Black
  • GOSH Extreme Art Eye Liner, 07 (len variant výrazný)
variant jemný
variant výraznejší
Hoci ani to tmavšie nevyzerá najhoršie, tentokrát si aj ja sama za seba vyberám jemnejšie líčenie.


Paleta očných tieňov Smokey Eyes Palette, 04 Blue bola poskytnutá spoločnosťou GOSH Cosmetics.

Prajem pekný deň!
 

10 komentárov:

  1. Stunning make-up, love this easy smokey eye make-up set, thanks for sharing!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. líbí se mi obě varianty :) asi bych vybírala podle toho, kam bych se zrovna chystala vyrazit :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! :-) práve preto som zvolila takéto spracovanie príspevku, aby som ukázala oba a potom už len záleží od udalosti :-)

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. ďakujem, áno je, taký zaujímavý dusty odtieň :-)

      Odstrániť
  4. Nádherné líčení! ocenila bych i video návod :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ojojooooj, na to som slabý exhibicionista, som rada, že som ako - tak prekonala fóbiu z fotenia :-o) je to len klasický postup - celé viečko jedna farba, horný oblúk ďalšia (príp. aj vonkajší kútik), blending ďalšou a najbledšia pod obočie. A ďakujem! :-)

      Odstrániť
  5. Super sú obe líčenia, ale tiež sa prikláňam tentokrát k jemnejšiemu :)

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.