30. novembra 2012

Rose Quartz

Ruženín. Kameň lásky šťastia. Prehlbuje fantáziu a vnímavosť voči všetkému krásnemu. Je to ružová odroda kremeňa.
zdroj
Takže pri tomto kameni som si vybrala opäť farebné obočie, Neskutočne ma začalo baviť :-) Nalepila som na neho aj zopár trblietok. Ružovú linku som vytvorila zmiešaním ružového pigmentu a bázy k pigmentom (obe od Essence).

Použité produkty:
obočie
  • Cosmetica Fanatica 2 in 1, ružová perleťová (ako základ)
  • lepidlo na mihalnice a trocha trblietok na nechty
oči
  • Essence I Love Stage Eye Shadow Base
  • GOSH Effect Powder, 19 Doll
  • Colour Arts Eye Base + 12 Miss Piggy´s Lollipop (horná)
  • Essence Kohl Pencil, 04 White (vnútorná)
Takže to je záver série, posledný kameň. Som rada, že som to dobojovala do konca a súdiac podľa komentárov sa vám to asi aj páčilo :-) Na Facebook vám hodím nejakú tú spoločnú koláž a aj album by sa patril :-o) Ktorý sa najviac zapáčil vám? Priznám sa, že ja som najmenej bola spokojná s Rubínom a Topásom a najviac s Opálom a Smaragdom.

Užite si víkend!



4 komentáre:

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.