18. novembra 2012

Sapphire

Zafír. Kameň duchovnej čistoty a viery. Pomáha odhaliť pravdu a ilúziu. Je to odroda korundu. Jeho názov pochádza z arabského slava sapphyros, čo znamená modravý. Nájdete ho napr. vo farbe modrej, fialovej, fialovomodrej. Hlboká modrá očisťuje, oduševňuje.

zdroj
Ako inak som si vybrala jeho najčastejšiu farbu - modrú. Pre mňa tento kameň aj tak rovná sa modrá :-)

Použité produkty:
obočie - tieň č. 22 zo Zoeva Metallic Stones Palette
Zoeva Eye Primer
Zoeva Metallic Stones Palette (21, 22, 23)
Essence @ Holografics.com hollographic Eyeliner, 01 Blue Ray
GOSH Catchy Eyes Mascara

Prajem pekný záver víkendu, dúfam, že ste si ho užili.

Majte sa krásne!

12 komentárov:

  1. oo to obočie je super! Ja sa na to už tiež dlho chystám, vyskúšať takéto farebné, ale neviem sa k tomu dokopať :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! chcelo to troška zmenu, mám to všetko na jedno kopyto :-) sa mi to páči, budem musieť použiť aj ďalšie farby

      Odstrániť
    2. aj mne sa páči také obočie :) s čím to je spravené?

      Odstrániť
    3. ďakujem :-) je to v texte, naniesla som na neho modrý tieň z použitej palety.

      Odstrániť
  2. Obočko je parádne, keď som to skúšala ja minule s modrými tienmi, prišiel za mnou priateľ a pýtal sa ma, či som normálna, že prečo mám preboha modré obočie:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! môj to tentokrát zmeškal, ale inak sa mu to páčilo :-) že to tak obzvláštni :-) inak jasné, že som s ním strašila len kvôli fotke :-)

      Odstrániť
  3. to obočie je super :-) a celé to na mňa pôsobí tak mesačne snovo :-) peknéé

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! vo mne to evokuje studenú vodu :-)

      Odstrániť
  4. Ledová královna :) Moc se mi líbí to obočí, super!

    http://svetpodles.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. len ma mrzí, že miesto modrej to vyzerá fialovo :-o)vďaka

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.