15. novembra 2012

Topaz

Topás. Vyrovnaný kameň. Prináša pravdu a osvietenie. Meno údajne dostal po gréckom názve ostrova Topazos v Červenom mori (dnes Zebirget / Zabargat / St. John´s Island). Zaraďuje sa medzi dvanásť najznámejších drahých kameňov, a stupnici tvrdosti ho nájdete na ôsmom mieste a vyskytuje sa vo farbe ružovej, červenej, zelenej alebo najčastejšie v zlatožltej.


Takže dnes to bude zlato - oranžové. Mimochodom pre zaujímavosť, topás mám práve rozpracovaný ako jeden zo série vyšívaných obrazov :-)

Použité produkty:
  • GOSH Eye Shadow Primer Waterproof
  • GOSH Effect Powder, 02 Golden Gate
  • GOSH Effect Powder, Blaze
  • GOSH Extreme Art Eye Liner, 03 (horná linka)
  • GOSH Velvet Touch Eye Liner Waterproof, 005 Golden Cadillac
  • L´Oréal Paris, Volumissime Carbon Black
Mám spravený aj variant s čiernou linkou, ale to sa mi páčilo menej ako toto :-o) Mimochodom kúpa použitej maskary bola veľká chyba, strašne lepí, ešteže bola v akcii :-D Vo väčšine prípadov mi maskara lepí len zo začiatku a potom sa napraví, ale táto asi nebude patriť do tejto skupiny :-(

Prajem pekný deň!

10 komentárov:

  1. fíha, ja som bola s touto Lorealkou veľmi spokojná, zmenili zloženie, či čo, lebo som ju používala tak rok dozadu a bola super a inak líčenie krásne,ako vždy!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka, Monika! Ja ti neviem, kúpila som si ju s tým, že je super, že ju baby chvália a miesto toho som sklamaná. Možno je to len tým, že práve bola v akcii, ktovie, koľko im tam stála. Neviem :-(

      Odstrániť
  2. k tvojim zelenými očkám sa to hodí úplne perfektne!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka, Nina :-) no, je to taká fajn farba na líčenia, to uznávam :-)

      Odstrániť
  3. Hej k očiam ti veľmi ide... je to také slniečkovské pekné :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wow, I am always amazed how beautiful make-up you create, love the color!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Another beautiful look! I really love the eyeliner. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.