22. novembra 2012

Turquoise

Tyrkys. Najúčinnejší liečivý kryštál. Ochranca cnosti a pohlcovač negatívnych síl. Údajne mení farbu, ak osobe, ktorá ho nosí hrozí nebezpečenstvo. Nájdete ho vo fabe modrej, zelenomodrej, tyrkysovej.

zdroj
Často sa vyskytuje žilkovatý a práve kombináciu z obrázka som si zvolila za tú svoju. Milujem tyrkysovú, hlavne v kombinácii s hnedou a čiernou a strašne sa mi páčia líčenia s ňou.

Použité produkty:
  • Zoeva Eye Primer
  • Zoeva 88 Eyeshadow Palette
  • GOSH Extreme Art Eye Liner, 11
  • GOSH Lenghtening 2 Step Mascara
Premýšľala som o tom, že by som linku spravila dvojitú v kombinácii s čiernou, nakoniec som to nechala takto... Ale ktovie, čo vznikne z toho po dopísaní príspevku :-)

Prajem pekný deň!

16 komentárov:

  1. To je krása a ani si nepotřebovala moc produktů :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka! presne tak :-) aj tiene boli len dva, proste len tyrkysová a čierna :-) dnes tak minimalisticky :-)

      Odstrániť
  2. krása aj ja som blázon do modrej a tyrkysovej :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka, Jani. zajtra bude ešte jedno tyrkysové (v rámci tamtoho... :-)) , blbo som si to načasovala

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. ďakujem, ja ju mám strašne rada :-)

      Odstrániť
    2. ja mám rada ako ju vždy pekne nakreslíš :D

      Odstrániť
    3. :-) to som rada,že sa tak páči. vďaka ti

      Odstrániť
  4. ou, tak toto je "pálka", podla mna nemusis vobec lutovat, ze si dala dve modre licenia po sebe, bolo by skoda o toto prist!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) teším sa, ďakujem. ono je to aj tak stále to isté dokola, len v iných kombináciách :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.