16. novembra 2012

Vampy Look

Keď už je dnes tá svetová premiéra a naša predpremiéra aj premiéra za nami, dovolím si pridať jedno líčenie asi spred dvoch týždňov, ktoré je celkom také, že vampy :-)

Použité produkty:
  • Zoeva Eye Primer
  • Zoeva 88 Eyeshadow Palette (88, 1, 62+70, 40)
  • GOSH Kohl/Eye Liner, Black
Mám aj celú tvár, ale s takýmto tmavým líčením vyzerám tak ... hmm ... staro (ako keby mi tridsiatka už netrieskala na dvere :-D) a divne... Ešte som si aj bledú tvár spravila k tomu a dala som si aj trblietky, ktoré nie je vidno na fotke, tak aspoň takto rúž.
Miss Sporty Perfect Color Lipstick, 250 Cabaret
 
Rúž som si kúpila len na takéto kadejaké líčenia, nosiť ho v civile, na to sa necítim. Mám na to moc krivú a malú pusu. Inak pigmentovaný je ako šľak, voní ako mladé orechy (takét tie, ktoré dolujete zo zelenej šupky a potom máte špinavé prsty :-o) ) a pozor na farbenie zubov.

Pekný piatok prajem!



33 komentárov:

  1. Girl, this is so amazing. Love it!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. toto sa ti vazne vydarilo hlavne ma zaujali oci..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Líčení je nádherné, ale co musím vyzdvihnout jsou Tvé bílé zoubky! Co bych za ně dala:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) Ale môžeš kľudne spávať, tie biele zuby mi robí (chvalabohu :-D) blesk, som na tom ako väčšina - mám ich zažltnuté :-o)

      Odstrániť
  4. Fuu, tak toto je bomba! vyzera to uplne genialne, kiezby som ja mala na take veci talent a odvahu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Gorgeous make-up as always. Love your eye brows!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Doosť dobré :-) sa ti vydarilo :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! akurát u teba čítam elfíka :-)

      Odstrániť
  7. jééj :)) nenamaluješ ma tak zajtra do kina? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-)) nebudem doma, musíš to stihnúť prísť pred mojim odchodom :-D btw, možno aj my zajtra pôjdeme :-)

      Odstrániť
    2. tak aspoň v mysli ma namaluj, budem sa potom v tom kine cítiť dobre :D a inak kde bývaš ak môžem vedieť? :D
      určite choď :)

      Odstrániť
    3. keď budem líčiť seba, budem na teba myslieť a budem to vysielať k tebe :-))) okolie Hlohovca

      Odstrániť
    4. júú dobre :D :) och škoda ,žiadna blogerka nebýva v mojom okolí :(

      Odstrániť
    5. :-/ nejakú nájdeš, neboj :-)

      Odstrániť
  8. Super, fakt to ten názov vystihuje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Suzi, tys měla líčit upíry do Twilightu! Tohle se ti fakt moc povedlo:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hehe, ďakujem :-) keď ich uvidím vo filme, dám ti vedieť, či súhlasím alebo nie ;-)

      Odstrániť
    2. inak po zhliadnutí Twilightu... teda make-up nič moc, veru. takže neskromne súhlasím :-D

      Odstrániť
  10. Ahojky.. Pěkný blog:) Zvu tě k sobě na blog na giveaway o výrobky značky Sephora:)
    http://by-anett-s.blogspot.cz/2012/11/prvni-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Zuzi, tak toto sa Ti vážne podarilo!!! A ja bojujem za práva červených rúžov, takže nosiť =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Ti! ja by som takéto farby nosila veľmi rada a nesmierne túžim po takmer pravidelnom používaní červeného rúžu! len vážne na to nemám pusu, takže takto na fotke to nie je až také tragické, no v reále je to horšie :-/ miesto toho obdivujem červené alebo tmavé pery na tých, čo na to majú :-) a ticho závidím :-D

      Odstrániť
  12. This is just amazing, I don't even know what else to say! Loooove the colours!

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.