14. decembra 2012

Green Smokey Eyes

Keďže oba príspevky, ktorým som sa chcela venovať, sa objavili na iných blogoch, tak ich pre istotu odkladám do budúcna. Takže dnes jedno staršie líčenie, ktoré tu skladujem. Dnes to bude z kategórie výraznejších líčení.

V tejto kôpke sa nachádza všetko, čo som použila a to je:
  • Mary Kay Full - Coverage Foundation, 200
  • Rimmel Stay Matte Press Powder, 001 Transparent
  • Zoeva Eye Primer
  • Catrice Gel Eye Liner, 010 Black Jack With Jack Black
  • GOSH Kohl Eye Liner, Black
  • GOSH Lenghtening 2 Step Mascara


Prajem pekný deň!

22 komentárov:

  1. tie oči máš naozaj krásne ... neviem či by sa mi to podarilo aj keby som velmi chcela :D niesom až taká zručná. Ale tebe sa to vážne podarilo velmi pekne :) je to také výrazné a pri tom jemné :)

    www.maketeddyup.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! :-) neboj, aj ja mám čo zlepšovať, občas sa zadarí a občas som ako lama :-)

      Odstrániť
  2. pristane ti to k tvojej farbe očiam, krásne :o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja aj veľmi obľubujem túto farebnú kombináciu :-) ďakujem

      Odstrániť
  3. Veľmi sa Ti podarilo :-) aj ti také výrazné moc pasuje:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. výraznejšie mi viac zvýrazňuje oči, čo je super, no na druhej strane mi pridá roky :-) ale fotka znesie :-) ďakujem, Jani!

      Odstrániť
  4. Velmi podarene :) krasne si to vymiesala..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to som rada, že sa podarilo a že sa páči :-)

      Odstrániť
  5. tá modrá čiernu perfektne dotvára. strašne sa mi páči ten prechod. inak včera som bola v HC, máte tam viač stánkov na vianočných trhoch ako my (čo je strašné!!!) =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to nie je modrá, to je tá čierna rozblendovaná bielou,resp. najsvetlejšou farbou palety, lebo to nie je celkom biela. ale hej, na fotke to tam trocha vyzerá. mne sa to tam strašne páči. no neviem, ako je v HC, lebo som šla okolo, keď ešte len stavali búdky a na vianočné trhy tam ani nechodím :-o) no zajtra sa chystám do Nitry, tak sa na ne mrknem :-)

      Odstrániť
  6. Nádhera!! Krásné obočí, nádherné stíny..nemám co dodat..to je umění :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krasne, neskutocne ti pristane!:)

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.